About Us


Πλούσιος στην αρχαία Ελλάδα ήταν αυτός που είχε πραγματοποιήσει πολλούς πλόες, πολλά ταξίδια δηλαδή. Πλούσιος σε εικόνες, σε μυρωδιές, σε συναισθήματα και σε πολλά άλλα που μπορεί να σου προσφέρει ένα ταξίδι με μοτοσυκλέτα. Έτσι και εμείς, ξεκινήσαμε πριν πολλά χρόνια να “αποταμιεύουμε” όλα τα παραπάνω, πρώτα στο μυαλό μας και στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μας, και στη συνέχεια σε αυτήν την σελίδα.

Με το πέρασμα του χρόνου εμφανίστηκαν και άλλοι “ομοιοπαθείς”, με τις ίδιες ή παρόμοιες ανησυχίες, που θέλησαν και αυτοί να μοιραστούν τον πλούτο που αποκόμισαν με εμάς αλλά και με εσάς. Η παρέα συνεχώς μεγαλώνει και ο “πλούτος” συνεχώς αυξάνεται. Και ίσως είναι ο μόνος πλούτος στον κόσμο που μοιράζεται απλόχερα…

Το Moto Adventures δεν είναι λέσχη. Δεν έχει κάποια έδρα. Τα “γραφεία του” βρίσκονται πάνω σε ορεινά περάσματα, σε κακοτράχαλους δρόμους, σε γραφικές διαδρομές… δίπλα σε οτιδήποτε μπορεί να τραβήξει κάποιον μοτοσυκλετιστή. Δε έχει μέλη, έχει φίλους που είτε μοιράζονται όλα αυτά που ο δρόμος τους μαθαίνει, είτε συλλέγουν πληροφορίες για νέες εξορμήσεις, είτε απλά απολαμβάνουν την ανάγνωση οδοιπορικών, ταξιδεύοντας νοερά φορώντας τις ζεστές τους πιτζάμες..

Όπως προαναφέραμε ο σκοπός της σελίδας είναι ένας. Να μοιράσει τον πλούτο της. Το “έργο” δεν είναι δύσκολο. Αλλά όσο περισσότερα χέρια υπάρχουν τόσο πιο εύκολη γίνεται η δουλειά. Έτσι λοιπόν, αν νομίζεις ότι και εσύ ανήκεις σε αυτήν την ομάδα και θες να βάλεις το χεράκι σου σε αυτήν την προσπάθεια, μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας. Αν νομίζεις πως το κείμενο ή η φωτογραφία δεν είναι το δυνατό σου σημείο, υπάρχουν ακόμα δεκάδες πράγματα που περιμένουν υλοποίηση (πχ μετάφραση των οδοιπορικών σε άλλη γλώσσα).

About Us

Ας περάσουμε όμως στην παρουσίαση των ατόμων που απασχολούνται σε αυτήν την σελίδα. Σε αυτούς που βρίσκονται μπροστά και πίσω από τις “κάμερες”. Όχι τίποτα άλλο δηλαδή, για να ξέρετε με τι αλήτες μηχανόβιους έχετε να κάνετε.

Stelios
Στέλιος Οικονομάκης (Triumph Tiger 1200 Explorer)
Εμπνευστής και δημιουργός του Moto Adventures blog. Οι περισσότεροι τον γνωρίζουν ως “Σιδηρόκωλο” ή “Duracell” αφού δεν κατεβαίνει από τη σέλα αν δεν κάνει 700 χιλιόμετρα σερί, με ανεφοδιασμό από αέρος. Φυσικά, εάν υπάρχει διαθέσιμο σφυροκάλεμο και καταφέρουν να τον κατεβάσουν, περπατάει 20 χιλιόμετρα ψάχνοντας και φωτογραφίζοντας αξιοθέατα. Για πρωινό τρώει ιπποφαές, σπιρουλίνα, λουκάνικα, αυγά, μπριζόλες και άλλα εξωτικά εδέσματα, παραμένουν όμως ακόμα άγνωστες οι υπόλοιπες πηγές της ενέργειάς του…

Ταξιδιωτικά ▼ (κλικ για εμφάνιση/απόκρυψη λίστας)

Στοιχεία επικοινωνίας:


Ιάκωβος Σουργουτσίδης (Yamaha Fazer 600)
Ή κοινώς Jack the Drifter. Επί χρόνια συντάκτης του περιοδικού Moto, όπου αφού πάντρεψε όλους τους συναδέλφους του και με κίνδυνο να την πατήσει και αυτός, «αυτοεξορίστηκε» στην μεγαλόνησο, όπου και άνοιξε το παγκοσμίου φήμης άγνωστο GAS Motosport Culture και το οποίο ειδικεύεται σε εξοπλισμό αναβάτη και μοτοσυκλέτας με σλόγκαν «Έχουμε τα πάντα εκτός αυτό που ζητάτε». Δεσμοί αίματος τον δένουν τα τελευταία 6127 χρόνια με ένα «Κολοκοτρώνη» ή όπως είναι ευρέως γνωστό στους υποκόσμους της μοτοσυκλέτας, Fazer 600.

Ταξιδιωτικά ▼ (κλικ για εμφάνιση/απόκρυψη λίστας)

Στοιχεία επικοινωνίας:


Μερκούριος-Στυλιανός Κυπραίος (Yamaha TDM 900)
Το μικρό πανέμορφο νησί της Σύμης δεν μπορούσε να «χωρέσει» το XT του και την δίψα του για νέους ορίζοντες (σαν προεκλογικός λόγος ακούγεται). Με ένα σάλτο μορτάλε όπου θα ζήλευαν ακόμα και οι καλύτεροι κασκαντέρ με νικελωμένα παπάκια, βρέθηκε στο Ηράκλειο τσι Κρήτης όπου και συνέχισε να οργώνει κάμπους και ραχούλες. Σε σύντομο χρονικό διάστημα αναρριχήθηκε στο Νο 1 της λίστας των «most wanted by βοσκούς» και για λόγους κάλυψης απόκρυψης, άλλαξε το XT του με ένα TDM… ακα The Dream Machine ή TeDiboysMos ή «Μινώταυρος» όπως το αποκαλεί γνωστός πρώην συντάκτης του περιοδικού Moto με ράστα μαλλιά… Με το νέο του απόκτημα συνέχισε να οργώνει την Ελλάδα και σιγά-σιγά ετοιμάζεται να «μπουσουλίσει» και εκτός αυτής.

Ταξιδιωτικά ▼ (κλικ για εμφάνιση/απόκρυψη λίστας)

Στοιχεία επικοινωνίας:


Δημήτρης Παπαντωνίου (Suzuki V-Strom 650)
Λαρισαίος, μυημένος στα μοτοσακά από τον μεγαλύτερο αδελφό του Αντώνη, ο οποίος και κατάφερε να του περάσει τις έντονες μοτοσυκλετιστικές ανησυχίες. Φημολογείται δε έντονα, ότι οι αποδράσεις του είναι για να γλιτώσει από τα συζυγικά δεσμά. Αρχικά πήρε τα βουνά (Άλπεις), έπειτα ακολούθησε κάτι νομάδες τσιγγάνους στα βάθη των Βαλκανίων, στην συνέχεια κρύφτηκε πίσω από τους ηφαιστιογενείς βράχους της Καππαδοκίας (μέχρι και με αερόστατο προσπάθησε να την κάνει ο αθεόφοβος) και τώρα διαρρέουν πληροφορίες ότι ετοιμάζει κρυφά σχέδια για την Τρανσυλβανία. Οι φήμες που τον θέλουν να ξεστομίζει την φράση «καλύτερα με τον δράκουλα» θεωρούνται κακόβουλες και κακεντρεχείς.

Ταξιδιωτικά ▼ (κλικ για εμφάνιση/απόκρυψη λίστας)

Στοιχεία επικοινωνίας:


Νίκος Αγγελάκης (Yamaha Fazer 600)
Μπορεί να ζορίζεται να βγει από το δωμάτιο, αλλά όποιο χάρτη και αν σηκώσεις θα τον βρεις από κάτω. Έχει διασχίσει νοερώς την Ρωσία, όλα τα …σταν (Καζακστάν, Ουζμπεκιστάν, Τατζικιστάν κτλ), καθώς και όλη την Λατινική Αμερική. Το τελευταίο καιρό ασχολείται με την κατασκευή εκτοξευτήρα για μοτοσυκλέτες, ώστε να γίνει ο πρώτος άνθρωπος που θα πατήσει -ή θα τρακάρει- την Σελήνη με το ποταπό Fazerάκη του. Το «ήτα» στο Fazerάκη δεν είναι τυπογραφικό λάθος, καθώς οι ρίζες του βαστούνε από ένα ξεχασμένο χωριό τσι Κρήτης. Στους γάμους παίζει μπαλοθιές (από τις εξατμίσεις) και χορεύει εκπληκτικό πεντοζάλι στις συνεχόμενες λακκούβες του άριστου οδικού μας δικτύου. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδιοκτήτη «με τσικουδιά δουλεύει καλύτερα…»

Ταξιδιωτικά ▼ (κλικ για εμφάνιση/απόκρυψη λίστας)

Στοιχεία επικοινωνίας:


Κώστας Πετράκης (BMW GS 1200)
Ο ρέισινγκ φωτόγκραφερ της παρέας, ο Κώστας, του αρέσει να ταξιδεύει και φυσικά να φωτογραφίζει εξωτικούς και άγριους προορισμούς. Τα ταξίδια του διαχωρίζονται σε δύο κατηγορίες: α. τα δίτροχα, όπου συνηθίζει να μαζεύει ροζ χαρτάκια από τα όργανα τις τάξης και β. τα δίποδα, όπου και χάνει την έννοια του χρονοχώρου από τα πολλά τσίπουρα. Μετά από χρόνια σε street εκδόσεις και μετά από καμιά δεκαριά γύρους τσίπουρα, κατάλαβε ότι η μηχανή των ονείρων του ήταν το GS, για να μπορεί να απολαμβάνει την πεμπτουσία του ταξιδιού και την απόλυτη μοτοσυκλετιστική νιρβάνα! Έτσι λοιπόν έγινε μέλος του ΑΑGSC (Ανώνιμοι Αλκολικοί GS Club) και ξεκίνησε να εξερευνήσει την γειτονική Τουρκία στο “Quest for the Holy Kebab”. Επόμενοι του στόχοι είναι το “Lord Bacon” στην Γηραιά Αλβιώνα και το “Τσίλι-τσίλι dreams” στη Γουαδαλαχάρα του Μεξικού.

Ταξιδιωτικά ▼ (κλικ για εμφάνιση/απόκρυψη λίστας)

Στοιχεία επικοινωνίας:

DSC_0041
Γιώργος Παρτσινέβελος (Yamaha TDM 900)
Σαββατογεννημένος πριν από έναν περίπου αιώνα, ανέβηκε στο δικό του συννεφάκι και περιπλανιέται σε καθέτους και παραλλήλους ανά την υδρόγειο. Ταξιδεύοντας, γνωρίζει λίγο από τον κόσμο, που ζει πίσω από τα βουνά που περιορίζουν το βλέμμα, και λίγο από το μέσα του. Τις νύχτες μεθάει με λίγο κρασί και έναν χάρτη. Τις μέρες τον μεθά η γοητεία της φύσης, το μαγευτικό κελάηδημα των πουλιών, το γαλάζιο της θάλασσας και το γκρι του ουρανού καθώς και οι αχτίνες του φωτός που ξεγλιστρούν ανάμεσα απ’ τα σύννεφα και ζεσταίνουν το πρόσωπό του. Απεχθάνεται τα κυριακάτικα πρωινά που μένει καθηλωμένος στον μικροαστικό καναπέ του. Όταν βρίσκεται όμως στο δρόμο, υπομένει να τον ταπεινώνουν οι βροχές και τα χιλιόμετρα και συνεχίζει ακάθεκτος προς την μικρή κουκίδα του χάρτη που όρισε ως προορισμό του, αφήνοντας τον εαυτό του να απολαύσει τη μοναξιά ενός ονείρου.

Ταξιδιωτικά ▼ (κλικ για εμφάνιση/απόκρυψη λίστας)

Στοιχεία επικοινωνίας:

DSC_4566_2
Γιατρομανωλάκης Γιάννης (Suzuki V-Strom 650)
Ο φυσικός της παρέας πειραματίζεται εδώ και χρόνια με τι τον εξιτάρει και μάλλον στο τελευταίο του πείραμα το πέτυχε. Αρχικά όργωσε την κεντρική Ευρώπη με ένα σμαρτάκι (τι βίτσιο και αυτό) και στη συνέχεια γνώρισε την μαγεία των βουνών περπατώντας ή κατρακυλώντας από το Ιράν (Damavand) μέχρι τις Άλπεις (Mont Blanc). Για επιδόρπιο αποφάσισε να δοκιμάσει και το ταξίδι με μοτοσυκλέτα. Ξεκίνησε δειλά-δειλά οργώνοντας την Κρήτη (χίλιες μπαλοθιές) και στη συνέχεια την Ελλάδα. Όταν ήρθε η ώρα να κάνει το μεγάλο βήμα εκτός συνόρων, για ένα άγνωστο λόγο η πυξίδα του έμεινε καρφωμένη προς ανατολάς. Η επιστήμη μπορεί να σηκώνει ψηλά τα χέρια, αλλά μεταξύ μας, εγώ πιστεύω πως φταίνε τα Τούρκικα σίριαλ.

Ταξιδιωτικά ▼ (κλικ για εμφάνιση/απόκρυψη λίστας)

Στοιχεία επικοινωνίας:


Σάκκος Δημήτρης (Yamaha FJR 1300)
Ο «εξωγήινος» με την κωδική ονομασία Δημήτρης, προσγειώθηκε πριν από αρκετά χρόνια στον πλανήτη μας με το διαστημόπλοιο του (ακα FJR 1300). Σύμφωνα με πληροφορίες του motoadv.gr (όχι παίζουμε), σκοπός της μυστικής του αποστολής είναι να εξερευνήσει από γωνιά σε γωνιά τον πλανήτη μας, συλλέγοντας πληροφορίες για οτιδήποτε κινείται ή τρώγεται (με έμφαση στο 2ο ιδιαίτερα). Με τα προηγμένης τεχνολογίας όργανά του τα οποία καμουφλάρει μέσα σε ευρέως γνωστά γήινα αντικείμενα (πχ φωτογραφική μηχανή), σημαδεύει τους στόχους του, συλλέγοντας τις απαραίτητες πληροφορίες. Προσοχή: Αν ποτέ τον συναντήσετε και για να αποφύγετε να γίνετε «πείραμα» ενός άλλου γαλαξιακού πολιτισμού, απλά κεράστε τον μια μπύρα…

Ταξιδιωτικά ▼ (κλικ για εμφάνιση/απόκρυψη λίστας)

Στοιχεία επικοινωνίας:


Παπαδόπουλος Δημοσθένης (Yamaha Tenere 660)
Οι περισσότεροι τον γνωρίζετε ως Παπασούζα (όχι δεν είναι ο Μπίλιας), αλλά εγώ τον παρομοιάζω με τον Λούκι Λουκ. «Πυροβολεί» με τον φακό του, πιο γρήγορα και από τη σκιά του. Δεν σκοτώνει τα θύματα του αλλά τα απα-θανατίζει στα πανέμορφα κάδρα του. Καλά θα μου πείτε, όλους τους στολίζεις αυτόν τον εκθειάζεις; Για πάτε μια βόλτα μαζί του, κάνοντας 3154 στάσεις για φωτογραφία, στις οποίες θα περιμένετε τις κατάλληλες καιρικές συνθήκες και θα πρέπει να κάνετε την μαϊμού παύλα μοντέλο μέχρι να ικανοποιήσετε και την πιο μικρή καλλιτεχνική του ανησυχία. Φημολογείται, ότι ο «Σκίουρος» (συνταξιδευτής του στο τελευταίο του οδοιπορικό) άλλαξε γαλαξία…

Ταξιδιωτικά ▼ (κλικ για εμφάνιση/απόκρυψη λίστας)

Στοιχεία επικοινωνίας:


Γιάννης Κακλέας (Honda Varadero XLV 1000)
Ο διεθνούς φήμης -στην πλατεία της γειτονιάς του- undercover παπαράτζι, μας παρουσιάζει τις περιπέτειες που έζησε μικρός, καθώς ο χρόνος που μεσολαβεί μεταξύ ταξιδιού και συγγραφής οδοιπορικού, απέχει όσο ένα διαγαλαξιακό ταξίδι στον χωροχρόνο. Φήμες λένε ότι μετά από την αποχώρηση του από τις περιοχές που επισκέπτεται, ακολουθεί σεισμός, καταποντισμός και στην καλύτερη περίπτωση πόλεμος. Ουδεμία ευθύνη φέρουμε αν τον καλέσετε σπίτι σας. Εμείς σας προειδοποιήσαμε…

Ταξιδιωτικά ▼ (κλικ για εμφάνιση/απόκρυψη λίστας)

Στοιχεία επικοινωνίας:


Νίκος Μάρκας (BMW F800 GS)
Σπάνιο είδος που ευδοκιμεί στα άγρια και παρθένα βουνά της Κρήτης. Τρέφεται με τσουκνίδες και καταναλώνει σεβαστές ποσότητες τσικουδιάς οι οποίες οδηγούν το δάκτυλο του να σχεδιάζει τρελές πορείες στον χάρτη. Στις οργανωμένες εκδρομές του απαγορεύονται ρητά και κατηγορηματικά οι ασφάλτινες διαδρομές και οι βατοί χωματόδρομοι. Αν τολμήσετε να τον ακολουθήσετε, στον υποχρεωτικό εξοπλισμό συγκαταλέγονται τα εξής: σφυρίχτρα επιβίωσης, ξηρά τροφή, φωτοβολίδες και αλεξίσφαιρο γιλέκο καθώς παίζει σοβαρά τον ενδεχόμενο να σας αρχίσει στις μπαλοθιές κανένας βοσκός.

Ταξιδιωτικά ▼ (κλικ για εμφάνιση/απόκρυψη λίστας)

Στοιχεία επικοινωνίας:

Special thanks στα παιδιά πίσω από τις κάμερες:

  • Στον Νίκο Αγγελάκη ο οποίος σχεδίασε το λογότυπο της σελίδας.
  • Στον “μαζοχιστή” Γιάννη Αγραφιώτη ο οποίος εθελοντικά ανέλαβε την αγγλική μετάφραση της σελίδας.
  • Στην Νατάσα Σπηλιοπούλου όπου εκτός ότι με ανέχεται, διορθώνει όλα τα κείμενα πριν δημοσιευτούν (και πρέπει επίσης να διορθώσει μερικά που είναι ήδη δημοσιευμένα… ακούς Νατάσα;)
  • Στον Δημήτρη Αναστασάκη ο οποίος πραγματικά βρίσκεται πίσω από την κάμερα, καθώς το 99% των βίντεο που κυκλοφορούν εδώ μέσα, είναι δικιά του παραγωγή.

  • Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους και σε όλες.

    Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσω RSS 2.0 feed. Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση, ή trackback από το δικό σας site.
    47 Σχόλια

    Το σχόλιο σας