Γαλλικές Άλπεις

8η Μέρα (20 Αυγούστου)
Διαδρομή: Nice – Siena
Χιλιόμετρα: 530

Ξεκίνημα στις 10:00 και αμέσως βγαίνουμε στον Α8 την Auto route που σε 30 χλμ σε βάζει στο Ιταλικό έδαφος και συγκεκριμένα στον Α6 της Autostrata. Από εκεί συνεχίσαμε και περάσαμε έξω από το San Remo, Imperia, Savona και καταλήξαμε στη Genova. Από εκεί μπήκαμε στον Α12 και μετά από 30 χλμ κατεβήκαμε να επισκεφτούμε το Portofino. Η διαδρομή των 8 χλμ περνάει από τα παραθεριστικά θέρετρα Rapallo, S.Margerita και Portofino. Οποίος περάσει από εκεί του προτείνουμε ανεπιφύλαχτα να την κάνει την παράκαμψη γιατί θα δει μπροστά όμορφα μέρη και ίσως δει και κάποιον αστέρα του κινηματογράφου, του τραγουδιού ή του αθλητισμού. Εμείς ξαφνικά είδαμε μπροστά μας τον αντιπρόεδρο της Milan, S.Galiani. Εννοείτε πως το μέρος είναι μονό για φτωχαδάκια.

Αφού καταναλώσαμε την μπυρίτσα μας για να δροσιστούμε (39οC) βρήκαμε πάλι στην Autostrata και από εκεί καρφί για Siena. Η διαδρομή μέχρι εκείνο το σημείο είχε κάποιο ενδιαφέρον από την άποψη ότι περνούσαμε συνεχεία μέσα από τούνελ και πάνω από γέφυρες. Από το Portofino και μετά ήταν βαρετή. Άφιξη στη Siena μετά από αρκετές ώρες μονότονου ταξιδιού μέσα στην αφόρητη ζεστή και εγκατάσταση στο όμορφο σπιτάκι που νοικιάσαμε στο μοναδικό camping που διαθέτει η πόλη. Καλή επιλογή, φτηνό (45€) και το προτείνουμε ανεπιφύλακτα.

Εγκατάσταση και βουρ για να γνωρίσουμε τη Siena. Η πληροφορίες που είχαμε για την πόλη επιβεβαιώνονται. Μόλις την αντικρίζεις πάνω από τον λόφο καταλαβαίνεις τι έχεις να δεις όταν κανείς βόλτα στα παραδοσιακά σοκάκια της.

Ο καθεδρικός ναός (Il Duomo)

Η πλατεία του λαού (Il Campo)

Καθώς και τα κτήρια που περιστοιχίζουν την πόλη είναι μερικά από αυτά που μπορείς να απολαύσεις.

Για τους ψαγμένους υπάρχουν πολλά μουσεία καθώς και όμορφες γωνιές μέσα στην πόλη που κάθε μια έχει την δική της ιστορία. Το high light βεβαία είναι η πλατεία Il Campo και ο τρόπος που την απολαμβάνουν οι επισκέπτες της.

Απολαύσαμε την ξεχωριστή carbonara και μετά μια μπύρα, έχοντας μπροστά μας αυτή την υπεροχή εικόνα. Για 2η φορά στο ταξίδι συναντήσαμε και Έλληνες (η 1η ήταν στη Nice) και μάλιστα η κοπέλα που μας έβαλε τα παγωτά μας μίλησε Ελληνικά και μας τρέλανε!!! (παρεμπίπτοντος, κούκλα το Ελληνάκι)!!!
Η παραμονή την τελευταία βραδιά του ταξιδιού στη Siena ήταν πολύ πετυχημένη επιλογή. Το κατάλληλο μέρος για τον τελευταίο σταθμό…

« Προηγούμενη Σελίδα Επόμενη Σελίδα »/td>
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσω RSS 2.0 feed.You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x