Το GAS πήγε Mugello


8 Ιουνίου 2010, Μουσείο Ducati & Μουσείο Lamborghini

Προβολή χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Εννέα το πρωί βρισκόμαστε έξω από το εργοστάσιο της Ducati. Παρκάρουμε, πληρώνουμε 5€ την ξενάγηση στο εργοστάσιο -το μουσείο είναι προς τιμήν τους δωρεάν- και μπαίνουμε μέσα με συνοδεία ξεναγού. Οι φωτογραφίες απαγορεύονται, άρα δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από την παρακάτω που είναι κατά την είσοδο μας στο εργοστάσιο:

Το εργοστάσιο είναι μόνο συναρμολόγησης, όλα τα περιφερειακά (εκτός από στρόφαλους και εκκεντροφόρους λόγω desmo) κατασκευάζονται αλλού, μεταφέρονται σε αυτό και οι εργαζόμενοι «χτίζουν» την μοτοσυκλέτα από το Α έως το Ω. Παρακολουθούμε όλα τα στάδια και βομβαρδίζουμε με ερωτήσεις τον ξεναγό μας. Από τα λεγόμενα του κρατάμε τα εξής:

Κατ’ αρχήν το εργοστάσιο είναι το μοναδικό στον κόσμο, δηλαδή δεν υπάρχουν άλλα πουθενά στην υφήλιο. Αν αγοράσεις Ducati, είναι σίγουρα φτιαγμένη εκεί και όχι στην Κίνα ή κάπου αλλού. Χίλια άτομα εργάζονται στο καινούργιο εργοστάσιο – “καινούργιο” τρόπος του λέγειν, διότι στεγάζεται εκεί περίπου πενήντα χρόνια. Προηγουμένως ήταν στα ερείπια ακριβώς δίπλα. Από τα χίλια άτομα λοιπόν οι μισοί είναι μηχανικοί, οι τριακόσιοι ογδόντα κάνουν marketing και οι υπόλοιποι εκατόν είκοσι εργάζονται στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης.

Ένας μηχανικός συναρμολογεί μόνος του έναν κινητήρα κάθε σαρανταπέντε λεπτά και βάζει την υπογραφή του ώστε να γνωρίζει το εργοστάσιο ανά πάσα στιγμή ποιος έφτιαξε τι. Έτσι αν στο μέλλον ο κινητήρας σου παρουσιάσει κάτι, ξέρουν ποιος τον έφτιαξε και πληροφορούν αυτόν που τον έφτιαξε για το τυχόν λάθος του, αν φυσικά φταίει αυτός. Μόλις συναρμολογηθεί ο κινητήρας γίνονται πάνω του οι πρώτες κρύες δοκιμές (“cold testing”) . Πρόκειται για ηλεκτρικές δοκιμές χωρίς καύση για να δουν αν είναι σωστή η πίεση του λαδιού και λοιπά. Μας τονίζουν ότι ενώ κατά την δεκαετία του ’90 το ποσοστό των προβληματικών κινητήρων έφτανε το 5% περίπου, το 2009 το ποσοστό ήταν λιγότερο από 1%.

Έπειτα ο ξεναγός μας δείχνει μία πόρτα που οδηγούσε στην “Area 51”. Εκεί δυστυχώς δεν μπορούμε να μπούμε όχι μόνο εμείς αλλά ούτε κι αυτός, ούτε κανείς μηχανικός! Μόνο οι 120 εργαζόμενοι του R&D οι οποίοι δουλεύουν πάνω σε πρότζεκτ και μοτοσυκλέτες που θα παρουσιαστούν στο μέλλον και φυσικά αποτελούν επτασφράγιστο μυστικό. Μετά είδαμε δύο αίθουσες στις οποίες δυναμομετρούσαν τις φρεσκοσυναρμολογημένες μοτοσυκλέτες. Ο “Νεαρός” αρνείται να πιστέψει αυτό που βλέπει. “Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι εδώ δυναμομετρούν και φτάνουν στον κόφτη βασανίζοντας την μοτοσυκλέτα που εγώ θα αγοράσω και θα στρώνω ευλαβικά για βδομάδες;” Ακριβώς Ορέστη.

Λίγο παρακάτω, σε μια άλλη αίθουσα τις μαζεύουν, τις πακετάρουν, και τις στέλνουν στους εισαγωγείς που θα τις στείλουν στον αντιπρόσωπο της πόλης σου. Με ’γειά!

Συνεχίζουμε με επίσκεψη στο μικρό αλλά εντυπωσιακό μουσείο το οποίο φιλοξενεί μοτοσυκλέτες από το 1947 μέχρι και το σήμερα. Την είσοδο του κοσμούν τα μοντέλα του 2010, ενώ το πιο εντυπωσιακό κομμάτι του ήταν η αίθουσα με τις μοτοσυκλέτες MotoGP.

Ducati radio, έτσι ξεκίνησαν όλα!

Κλικ για μεγέθυνση

Μέχρι και στην έκθεση στάζουν λάδια! Πλάκα κάνουμε, το συγκεκριμένο ήταν του 1957!

Κλικ για μεγέθυνση

Το μπαλάκι του τένις στο τιμόνι δεν κατάλαβα σε τι μπορεί να χρησιμεύσει

Όπως επίσης δεν κατάλαβα τι γυρεύει αυτό το καρτελάκι με το σήμα της Honda στο μουσείο της Ducati

Κλικ για μεγέθυνση


Supermono Desmoquattro!!!

Superman








Βγαίνοντας από το μουσείο ανακοινώνουμε την έκπληξη που φυλάγαμε στους συνταξιδιώτες μας: το μουσείο Lamborghini που βρίσκεται 20 περίπου χιλιόμετρα έξω από την Μπολόνια. Καλύπτουμε γρήγορα την απόσταση και αράζουμε σε ένα παραπλήσιο καφέ-εστιατόριο λόγω του μεσημεριανού break του μουσείου.

Πληρώνουμε 12€ είσοδο για να θαυμάσουμε μοναδικά αριστουργήματα. Ειδικά στον 2ο όροφο του μουσείου υπήρχαν αρκετά σπάνια επετειακά κομμάτια. Για μία ακόμα φορά σε αυτό το ταξιδιωτικό αφήνω τις φωτογραφίες να μιλήσουν αντί για μένα.



Miura concept, πρώτυπο κατασκευασμένο το 2006

P140, 4λιτρος V10 με απόδοση 370HP. Κατασκευασμένο και αυτό από τον Marcello Gandini το 1988 ως ένα χαμηλού κόστους αυτοκίνητο. Κατασκευάστηκαν μόνο 4 κομμάτια.

Murcielago R-GT, 6λιτρο, 12κύλινδρο με απόδοση ~600HP. Μια συνεργασία της Lamborghini και της Audi.

Είπαμε να βάλουμε ένα χεράκι...

Φανταστείτε να σας κυνηγάει κάτι τέτοιο... 5λιττο, V10, με απόδοση 500HP και τελική πάνω από 300km. Παράχθηκαν 2 κομμάτια τα οποία δωριστήκαν στην Ιταλική Αστυνομία.

Πρότυπο Diablo GT2. Παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 1998 στο Bologna Motor Show και είναι εφοδιασμένο με ένα 6λιτρο V12 κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 640HP και 340km τελική. Κατασκευάστηκαν μόνο 2 κομμάτια.


Τελειώνοντας, επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο μας και πάμε γρήγορα να προλάβουμε να δούμε την φοιτητούπολη της Μπολόνια. Εντυπωσιακή μεν, αλλά όχι τόσο καλοδιατηρημένη όσο αρμόζει σε Ιταλική πόλη.



Piazza Maggiore

Fontana del Nettuno

San Petronio Basilica

Fontana del Nettuno

Τα στομάχια διαμαρτύρονται κι έτσι πάμε προς την πρόταση της κυρίας Αθηνάς, στο 7 Archi. Η επιλογή άριστη, εξαίσιο φαγητό σε καταπληκτικό περιβάλλον.

« Προηγούμενη Σελίδα Επόμενη Σελίδα »
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8
Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσω RSS 2.0 feed.You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.
Subscribe
Notify of
guest

7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
πλήροφοριες για Mugello Ιταλια 15/7/12 - Σελίδα 2 - GS Forum
12 years ago

[…] παρακάτω μακάρι να σε βοηθείσουν, και καλό ταξίδι. Το GAS πήγε Mugello Posted by: Stelios on 24 Ιουλίου 2010 __________________ ΄΄ η πιό καλή […]

Kostas Petrakis
Admin
14 years ago

Πάντα τέτοια μάγκες! 🙂

Μαυροδήμος Κων/νος

Μπράβο σας παιδιά πάντα τέτοια.
Απίθανα τα αυτοκίνητα έστω και ας είναι ξένα.(λες και αν μου το έδιναν θα μπορούσα να το συντηρήσω).
Αρε ρε Στέλιο φωτιές που μου ανάβεις……….

Original21
Original21
14 years ago

Σούπερ οι φώτο με τα αμάξια! Στο Έλυρος καλά περάσατε; 🙂

Apostolis
Apostolis
14 years ago

Κύριοι ζούμε μοναδικές στιγμές…..
Στέλιο,Jacko γεροπαράξενος-Jack Lemon ε:καλά καλά θα τα πούμε στο Gas!Θα μου φτιάχνετε καφέ εφ’ όρου ζωής!!!
Παίδες θα΄θελα να σας ευχαριστήσω και μέσα από το site για τις μοναδικές στιγμές που ζήσαμε.Κάνατε το ταξίδι να μας φανεί τόσο εύκολο,λες και πηγαίναμε κάπου στην Κρήτη!Ξέρεις για μένα ήταν η πρώτη με ΜΟΤΟ στο εξωτερικό και όλα φάνταζαν δύσκολα.Το είχαμε αποφασίσει με τον Γιώργο-stelvio (γεροπαράξενο #1) να πάμε Ιταλία,αλλά όλα ήταν φλού,γι’αυτό η πρόταση για Mugello μας ήρθε ”κουτί ” μάννα εξ’ουρανού!!Τώρα όλα φαίνονταν εύκολα.Συγχαρητήρια ακάμα μία φορά.(Jacko τα λεφτά για τη διαφήμιση ε:)
Παιδιά όσοι δεν το τολμάτε χάνετε….Ασε που μπορείς να βρείς τις…..ρίζες σου εκεί που δεν το περιμένεις!!!!!
Στέλιο Μήτσο καλό ταξίδι στη νέα εξερεύνησή σας και καλή επάνοδο.
Φιλικά,
Αποστόλης-γεροπαράξενος #2 (Alfieri)

Υ.Γ.
Για να λυθεί η απορία των….φίλων μου για τη cb μου,καθ’οτι βαμμένος Ducatisti,αναφέρω τα εξής:
Η Ducati είναι-ήταν η κοπελιά το κορίτσι μου,η φαντασίωση μου,ενώ η Honda είναι η γυναίκα μου.Πήγαινα για την πρώτη αλλά μου προέκυψε με συνοικέσιο (ακούς Γιώργο;) η δεύτερη!Σιγά σιγά θα την αγαπήσω!!!!Αλλωστε είναι γυναίκα για…..σπίτι,και γονιδιακά έχει δεσμούς με Ιταλία μεριά,λόγω σχεδίασης και κατασκευής!!

7
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x