Μέρα 16η, Πάτρα – Πειραιάς (χλμ: 213)
Μιας και δεν έχουμε τίποτα καλύτερο να κάνουμε, λιώνουμε στον ύπνο. Σηκωνόμαστε γύρω στις 10:00 και αράζουμε σε κάποια γωνία για να κάνουμε απολογισμό της εκδρομής. Χρησιμοποιούμε το laptop για να δούμε τις φωτογραφίες και να κάνουμε ένα μίνι flash back. Ροκανίζουμε τις εν πλω ώρες με το να βγάλουμε τις καταναλώσεις, τα χιλιόμετρα που διανύσαμε και κάνοντας κοστολόγιο της εκδρομής.
Το βαπόρι εν τέλει δένει και εμείς βγαίνουμε στο λιοπύρι. Ένας Ιταλός με ένα MP3 400 μας ρωτάει αν πάμε Αθήνα και αφού του γνέφουμε καταφατικά μας ζητάει να μας ακολουθήσει. Φυσικά τον καλοδεχόμαστε στην μοτοπαρέα μας.
Λίγα μέτρα μακριά απ` το βαπόρι και συνηθισμένος από την Ευρωπαϊκή μου παιδεία, σταματάω σε μια διάβαση για να δώσω προτεραιότητα σε ένα πεζό. Το φορτηγό από πίσω μου πλακώνεται στα φρένα. Χρειάστηκε να κάνω τρεις φορές νόημα στο πεζό ο οποίος με κοίταγε σαν να είδε εξωγήινο.
Στάση για βενζίνα και τελευταία δοκιμή ανεύρεσης ελαστικού για το V-Strom του Στέλιου, στο οποίο έχουν αρχίσει ήδη να φαίνονται τα λινά. Ατυχήσαμε και πάλι…
Δεν έχουμε όμως την πολυτέλεια να σπαταλήσουμε χρόνο ψάχνοντας. Γίνεται σύντομη Γ.Μ.Σ. (Γενική Μοτοσυκλετιστική Συνέλευση) η οποία αποφασίζει ότι το λάστιχο την παλεύει μέχρι τα Χανιά. Η φθορά του ελαστικού στην ελληνική άσφαλτο είναι μηδαμινή μπροστά σε αυτή της ευρωπαϊκής ασφάλτου.
Το γκρουπάκι μας χωρίζεται. Εγώ με το Στέλιο μένουμε πίσω πηγαίνοντας αργά, προσέχοντας να μην καταπονούμε το ελαστικό του, ενώ οι υπόλοιποι φεύγουν σφαίρα για Αθήνα μήπως και προλάβουν να πλύνουν τις μηχανές τους. Μαζί τους και το νέο μέλος του γκρουπ, ο Ιταλός με το MP3.
Κατά την διαδρομή χαιρετάω πάνω από 50 μοτοσυκλέτες που συναντάω. Μόνο οι 8 ανταποκρίνονται στο χαιρετισμό μου… Συναντάμε αρκετά μπλόκα στην εθνική οδό. Πηγαίνουμε όμως με μέγιστη ταχύτητα 110 χιλ. Περίπου δύο ώρες αργότερα φτάνουμε στον Πειραιά και οδεύουμε κατευθείαν για επιβίβαση.
Το βράδυ κυλάει με σκέψεις για την επόμενη μας εξόρμηση. Ακούγονται διάφορες ενδιαφέρουσες ιδέες οι οποίες και θα τεθούν σύντομα υπό συζήτηση.
Η αυριανή μέρα είναι για τους περισσότερους εργάσιμη και έτσι δεν αργούμε να οδηγηθούμε στις κουκέτες μας για νάνι.
Μέρα 17η, Χανιά – Back to Reality
Το καράβι δένει αρκετά νωρίς και έτσι έχουμε το χρόνο για πρωινή μπουγάτσα. Ο μαγαζάτορας μας έχει μάθει πια. Μας υποδέχεται και μας ρωτάει πως περάσαμε. Μας σερβίρει και μας εύχεται και του χρόνου. Η ίδια ευχή ανταλλάσσεται και μεταξύ μας.
Τελευταία πειράγματα και χαμόγελα πριν χωρίσουμε και επιστρέψουμε στην καθημερινότητα. Ή τουλάχιστον να προσπαθήσουμε να επιστρέψουμε σε αυτήν…
Για ακόμα μια χρονιά περάσαμε φυσικά ΤΕΛΕΙΑ…
Άντε και του χρόνου μάγκες…
Επίλογος
Αντί επιλόγου παραθέτω την γνώμη της κοπέλας της εκδρομής η οποία συμβίωσε με 6 μαντράχαλους με όλα τα τερτίπια τους για 17 ολόκληρες ημέρες.
Κείμενο της Αντιγόνης Σηφαλάκη
Σκοπός μου δεν είναι να περιγράψω τι είδαμε στο ταξίδι μας. Εφτά άτομα πήγαμε, όλοι τα ίδια πράγματα είδαμε. Ο καθένας όμως έζησε αυτή την εκδρομή με διαφορετικό τρόπο. Ίδιες εμπειρίες δεν έχουν τον ίδιο αντίκτυπο σε όλους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς ήμουν η μόνη κοπέλα ανάμεσα σε έξι άντρες και η μόνη που ήταν συνοδηγός, μπορώ με σιγουριά να πω πως λίγο διαφορετικά τα είδα τα πράγματα από τους άλλους.
Φέτος ήταν το δεύτερο οδικό ταξίδι που έκανα, πάνω κάτω με την ίδια παρέα. Η βασική διαφορά ήταν πως την προηγούμενη φορά υπήρχε άλλη μία κοπέλα μαζί. Παρόλο που στο μυαλό μου αυτό ήταν σημαντική αλλαγή και για να πω την αλήθεια ήμουνα κάπως διστακτική για το φετινό, αποδείχτηκε πως η συμβίωση αυτές τις 17 μέρες ήταν εξίσου ομαλή και ευχάριστη. Για να μην πω ότι είχε και τα τυχερά του τύπου «ε, μία κοπέλα που την έχουμε, να την προσέξουμε λίγο παραπάνω»!
Επομένως, τα φοβερά λόγια σοφίας μου δεν είναι τυχαία, αλλά απόσταγμα πολύχρονης εμπειρίας (μπράβο μου!!!!). Αν λοιπόν είστε κοπέλα και σκέφτεστε να πάτε σε ένα τέτοιο ταξίδι με τους φίλους σας ή αν είστε άντρας και δεν είστε σίγουρος αν θα μπορούσατε να πάρετε την κοπέλα σας μαζί, ίσως αυτό το κείμενο σας βοηθήσει να πάρετε μία απόφαση.
Καταρχήν πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι γεννημένη μηχανόβιος. Όχι, το όνειρό μου δεν ήταν γυρίσω τον κόσμο πάνω σε μία μηχανή. Όμως μου αρέσουν τα ταξίδια, μου αρέσει η περιπέτεια και μου αρέσει να δοκιμάζω διαφορετικά πράγματα.. Με τη μηχανή ακόμη και αν δεν οδηγείς, αν οδηγεί ο φίλος σου, σιγά σιγά εξοικειώνεσαι. Μετά από λίγο καιρό αρχίζει να σου αρέσει και να ψάχνεις ευκαιρία για μικρές εκδρομούλες. Σύντομα έχεις βρεθεί με πλήρη εξοπλισμό κράνος-μπουφάν, παντελόνι, μπότες κλπ. Αυτό λοιπόν έγινε και με εμένα. Αφού πέρασα 1-2 χρόνια «ψησίματος», η ιδέα να πάω μία μακρινή εκδρομή με μηχανή είχε γίνει τρελή επιθυμία.
Το επόμενο βήμα ήταν να συζητήσω το θέμα φυσικά με το φίλο μου και με τους υπόλοιπους μελλοντικούς συνταξιδιώτες. Υπάρχουν μερικά σημαντικά πράγματα που πρέπει να λάβει κανείς υπόψη του πριν αποφασίσει να πάει ένα πολυήμερο ταξίδι με μεγάλη παρέα. Ακόμη περισσότερα όταν πρόκειται για ταξίδι με μηχανές.
Αρχικά, πρέπει να είσαι σίγουρος ότι μπορείς να συνυπάρξεις με όλους στην παρέα. Το ενδεχόμενο να γίνεται πάντα αυτό που θες εσύ απλά δεν υπάρχει. Η καλή διάθεση και συμβιβασμός από όλες τις πλευρές είναι απαραίτητα. Για αυτό, το ιδανικό είναι να πας με καλούς φίλους και ανθεκτικούς στη γυναικεία γκρίνια.
Ειδικά μια γυναίκα συνοδηγός είναι απαραίτητο να έχει λάβει υπόψη της τα εξής:
1.Αν δεν έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη στον οδηγό, μην πας. Δε γίνεται να σε ακούει μονίμως να του λες πρόσεχε, μην τρέχεις κλπ. κλπ. Παίζει το ενδεχόμενο να σε αφήσει κάπου στο δρόμο και να συνεχίσει μόνος του.
2. Είναι νομίζω μεγάλη θυσία για το φίλο σου να σε πάρει μαζί, ειδικά αν οι υπόλοιποι στην παρέα δεν είναι διπλοί! Η οδήγηση γίνεται πιο δύσκολη και κουραστική συν του ότι ένα άγχος παραπάνω το έχει. Κοινώς πρέπει να ξεχάσεις τη μουρμούρα, και να δείξεις καλή διαγωγή.
3. Επισημαίνω και πάλι: αν οι υπόλοιποι της ομάδας δεν είναι καλοί φίλοι, αλλά απλοί γνωστοί, καλύτερα να μην πας. Σκέψου ότι ίσως έρθει και ο φίλος σου σε δύσκολη θέση επειδή πήρε και την κοπέλα του μαζί-χαλάει την παρέα!
4. Αφού εξασφαλίσουμε ότι τηρούνται τα παραπάνω, έχουμε μία καλή αρχή. Από κει και πέρα τα υπόλοιπα είναι εύκολα. Τα πράγματα που θα πάρεις μαζί σου είναι ένα μεγάλο ζήτημα: Πρέπει να χωρέσουν μέσα σε μία μπαγκαζιέρα- πολύ δύσκολο για μας. Αν το καλοσκεφτείς όμως, δε χρειάζεσαι και πολλά, καθώς όλη μέρα θα είσαι με τα ρούχα της μηχανής. Πάρε μόνο τα απαραίτητα. Τα παραπάνω είναι σχεδόν σίγουρο πως δε θα τα χρησιμοποιήσεις ποτέ, είναι απλά περιττό βάρος.
5. Πρέπει να γίνεις χρήσιμη: Το ότι δεν οδηγάς δε σημαίνει πως δε μπορείς να συμμετέχεις στις αποφάσεις. Για την ακρίβεια, πολλές φορές μπορεί να έχεις περισσότερη διαύγεια σε κάποια θέματα, μια και δε σε απασχολεί η οδήγηση. Άρα ίσως να βρεις πιο εύκολα λύσεις στα τυχόν προβλήματα που προκύπτουν. Επίσης μπορείς να βοηθήσεις σε πρακτικά θέματα όπως διαμονή στα ξενοδοχεία, συγκέντρωση πληροφοριών, πληρωμές κλπ. που θα καθυστερούσαν αν έπρεπε κάθε φορά να κατεβαίνει κάποιος από τους οδηγούς και να τα φροντίζει.
6. Όσον αφορά το θέμα της κούρασης, μη σε αγχώνει. Όταν κουράζεσαι εσύ σημαίνει ότι έχουν κουραστεί και οι άλλοι. Στάσεις στη διαδρομή γίνονται ούτως ή άλλως για βενζίνη, για να δεις κάτι ενδιαφέρον. Αν νιώθεις κουρασμένη, ζήτησε να μείνετε λίγο παραπάνω σε κάποια στάση. Είναι καλύτερο από το να γκρινιάζεις σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή. Μην στενοχωρηθείς αν ή πρώτη μέρα σου φανεί δύσκολη. Μετά συνηθίζεις.
7. Σε περίπτωση που μείνετε όλοι μαζί σε κάποιο διαμέρισμα και όχι σε ξεχωριστά δωμάτια, η κατάσταση έχει πολύ γέλιο, θυμίζει κατασκήνωση: καταμερισμός εργασίας και τα σχετικά. Προσπάθησε να αναλάβεις δουλειές που όπως και να το κάνουμε το γυναικείο χέρι κάνει τη διαφορά. Αυτό βέβαια αν είσαι καλή νοικοκυρά… Αν δεν είναι το δυνατό σου στοιχείο, δεν πειράζει , δεν είναι ντροπή να παραδεχτείς έγκαιρα ότι δεν ξέρεις να μαγειρεύεις. Θα το προτιμήσουν όλοι από το να ετοιμάσεις κάτι που δεν τρώγεται και να μείνουν νηστικοί!!!
8. Μη φρικάρεις αν κάτι στραβώσει. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι όλο και κάτι θα συμβεί: κακός καιρός, τρύπιο λάστιχο, λάθος σε κάποια κράτηση… Αντιμετώπισε ψύχραιμα τις καταστάσεις αυτά θα θυμάσαι μετά.
Αυτά… Σε γενικές γραμμές αυτές είναι οι συμβουλές μου προς τις μέλλουσες συνοδηγούς. Το ταξίδι θα σας ανταμείψει για οποιαδήποτε δυσκολία και να αντιμετωπίσετε, αυτό είναι σίγουρο. Τα μέρη που θα δείτε, η εμπειρία του να ταξιδεύεις με μηχανή, είναι μαγεία. Αξίζει 1000%.
Ευχαριστώ πολύ τους συνταξιδιώτες μου για τις όμορφες εμπειρίες των τελευταίων δύο χρόνων. Ένα overload βέβαια, το έπαθα, δε μπορώ να πω, πολλά τα χιλιόμετρα. Ίσως του χρόνου απουσιάσω, δεν ξέρω ακόμη, αλλά θα επιστρέψω δριμύτερη και ελπίζω ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ! 🙂
Χιλιόμετρα και Κατανάλωση
Πριν περάσουμε όμως σε αυτή πρέπει να κάνω μερικές παρατηρήσεις. Το TDM και το Adventure είχαν after market εξατμίσεις και στο μαύρο V-Strom έχει πειραχθεί (αυξηθεί) η κατανάλωση για καλύτερη καύση και ήταν ο μοναδικός διπλός της παρέας. Έτσι λοιπόν έχουμε:
Μοτοσυκλέτα | Χιλ. | λιτ | λιτ/100 χιλ |
TDM 900 | 4961 | 219,95 | 4,6296 |
Adventure 990 | 4929 | 276,1 | 5,8595 |
V-Strom 650 Ασημί | 4656 | 207,48 | 4,6624 |
GS 1200 | 4840 | 234,84 | 5,0721 |
V-Strom 650 Μαύρο | 4639 | 232,84 | 5,2595 |
V-Strom 650 Θαλασσί | 4682 | 227,28 | 5,0868 |
Υπάρχει βέβαια και μια παρατήρηση στον παραπάνω πίνακα. Το GS έχει γράψει πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από ότι έχει κάνει στην πραγματικότητα. Δεν ξέρουμε τι φταίει, αλλά σίγουρα έχει κάνει τα ίδια χιλιόμετρα, ίσως και παραπάνω, με αυτά του TDM. Το κοντέρ του πάντως έγραψε τα παραπάνω χιλιόμετρα έτσι και εμείς υπολογίσαμε βάση αυτών.
Στατιστικά
Όπως και κάθε χρόνο αρεσκόμαστε στο να κρατάμε στατιστικά. Δεν είναι 100% αντιπροσωπευτικά αλλά μπορεί κάποιος να βγάλει κάποια άκρη. Φέτος προσπάθησα και εν τέλει κατάφερα να κρατήσω ακριβείς χρόνους στο navigator. Το έθετα σε λειτουργία λίγα δευτερόλεπτα πριν ξεκινήσουμε και το σταματούσα μόνο όταν φτάναμε στον προορισμό μας. Σημειωτέων ότι το navigator δεν δούλεψε σε μικροβόλτες μέσα στις πόλεις και φυσικά δεν δούλευε εντός των τούνελ όπου και έχανε το σήμα του με δορυφόρο. Για αυτό άλλωστε και η απόκλιση του απ` τα πραγματικά χιλιόμετρα που διανύσαμε. Έχουμε και λέμε λοιπόν:
<
p align=”justify”>Κοστολόγιο
Ο προϋπολογισμός της εκδρομής ήταν 1800€ – 1900€ στον οποίο πέσαμε και φέτος μέσα. Όλοι ξόδεψαν από 1700€ έως 1850€. Αναλυτικά παραθέτω τα δικά μου έξοδα:
Χανιά – Πειραιάς – Χανιά (κουκέτα + moto) | 137,5 |
Πάτρα – Ανκόνα – Πάτρα (κουκέτα + moto) | 229,57 |
Ξενοδοχεία | 439,64 |
Καύσιμα | 281,63 |
Διόδια | 96,26 |
Αξιοθέατα & μετρό | 64,00 |
Πάρκινγκ | 70,50 |
Φαγητό, καφέδες, νερά κτλπ | 439,27 |
Σύνολο | 1758,37 |
Ξενοδοχεία
Παρακάτω παραθέτω μερικές πληροφορίες και εντυπώσεις από τα ξενοδοχεία που διαμείναμε. Ίσως να φανούν χρήσιμες σε κάποιους που θελήσουν να περάσουν απ` τα μέρη που περάσαμε. Όσο αναφορά τις τιμές, δεν τις αναφέρουμε διότι αυτές συνήθως αλλάζουν από χρόνο σε χρόνο. Απλώς αναφέρουμε πως μας φάνηκε η τιμή του ξενοδοχείου σε σχέση με τα υπόλοιπα την σεζόν που ταξιδέψαμε εμείς.
Hotel Continental, Carmagnola, Italy
Δωμάτια: Πολύ καλά με μόνο ελάττωμα τα μικρά κρεβάτια
Τοποθεσία: 300 μέτρα απτην παλιά πόλη
την πίσω πλευρά του ξενοδοχείου
Πρωινό: Αρκετά καλό
Πάρκινγκ: Ναι σε υπόγειο απ
Τιμή: Σούπερ
Παρατηρήσεις: Η Carmagnola είναι μια νεκρή αλλά όμορφη πόλη. Ενδείκνυται για μεσοστάση αλλά προσοχή διότι όλα τα εστιατόρια κλείνουν στις 8:00 το βράδυ.
Grand Hotel, Barcelonnette, France
Δωμάτια: Μέτρια
Τοποθεσία: Ακριβώς στην είσοδο του πεζόδρομου
Πρωινό: Στην Γαλλία το πρωινό χρεώνεται έξτρα. Δεν το δοκιμάσαμε.
Πάρκινγκ: Ναι σε εξωτερικό χώρο μπροστά απτο ξενοδοχείο.
το ξενοδοχείο υπάρχει δημόσιος χώρος στάθμευσης.
Τιμή: Πολύ καλή
Παρατηρήσεις: Το πάρκινγκ είναι υπερβολικά μικρό, με το ζόρι χωράει συνολικά 6 μοτοσυκλέτες. Απέναντι απ
Hotel Du Pont Roupt, Mende, France
Δωμάτια: Χειρότερα από μέτρια. Στενάχωρα με ετοιμόρροπες τουαλέτες
Τοποθεσία: 500 μέτρα απ` την παλιά πόλη
Πρωινό: Στην Γαλλία το πρωινό χρεώνεται έξτρα. Δεν το δοκιμάσαμε.
Πάρκινγκ: Ναι σε εξωτερικό χώρο στην αυλή του ξενοδοχείου.
Τιμή: Τσιμπημένη
Παρατηρήσεις: Το πάρκινγκ είναι μικρό, αλλά θα τα καταφέρετε να βολευτείτε
Hotel Tudel, Andorra la Vella, Andorra
Δωμάτια: Πολύ καλά
Τοποθεσία: Πάνω στο κεντρικό πεζόδρομο της πόλης
Πρωινό: Πολύ καλό
Πάρκινγκ: Ναι αλλά χρεώνεται έξτρα.
Τιμή: Σούπερ ντούπερ
Παρατηρήσεις: Υπάρχουν δεκάδες χώροι στάθμευσης για μοτοσυκλέτες εκτός του ξενοδοχείου και υπάρχει και τεράστιο πληρωτέο πάρκινγκ στην πίσω πλευρά του.
Hotel De La Poste, Euax-Bonnes, France
Δωμάτια: Ευρύχωρα αλλά παλιά
Τοποθεσία: Στην πλατεία της πόλης
Πρωινό: Αν και χρεώνεται έξτρα το δοκιμάσαμε. Πάρα πολύ καλό
Πάρκινγκ: Όχι, αλλά δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα να βρείτε θέση στην πλατεία
Τιμή: Ξεφτίλα
Παρατηρήσεις: Άλλη μια μικρή πόλη αλλά πολύ ενδιαφέρουσα και περιποιημένη.
Orozco Apartment, Barcelona, Spain
Δωμάτια: Άριστα
Τοποθεσία: Πολύ κοντά στην La Rampla, βόρεια του πάρκου Ciutadella
Πρωινό: –
Πάρκινγκ: Όχι
Τιμή: Πολύ καλή
Παρατηρήσεις: Στην Βαρκελώνη το πάρκινγκ είναι ακριβό. Σηκώνει όμως παζάρεμα.
Hotel Campanile Sète Nord, Balaruc-le-Vieux, France
Δωμάτια: Καλούτσικα
Τοποθεσία: Στην βιομηχανική ζώνη, 8 χιλ. έξω από το Sete
Πρωινό: Στην Γαλλία το πρωινό χρεώνεται έξτρα. Δεν το δοκιμάσαμε.
Πάρκινγκ: Ναι σε εξωτερικό χώρο στην αυλή του ξενοδοχείου
Τιμή: Εντελώς ξεφτίλα
Παρατηρήσεις: –
Hotel Saint Georges, Nice, France
Δωμάτια: Πολύ καλά
Τοποθεσία: 1 χιλ. μακριά απ` τον πεζόδρομο
Πρωινό: Στην Γαλλία το πρωινό χρεώνεται έξτρα. Δεν το δοκιμάσαμε.
Πάρκινγκ: Όχι
Τιμή: Τσιμπημένη
Παρατηρήσεις: Υπάρχει κλειστό πληρωτέο πάρκινγκ πολύ κοντά στο ξενοδοχείο.
Hotel Ghironi, La Spezia, Italy
Δωμάτια: Τέλεια
Τοποθεσία: Στην είσοδο την πόλης, 3 χιλ. απ` τον πεζόδρομο
Πρωινό: Σούπερ
Πάρκινγκ: Ναι, σε εξωτερικό χώρο στην αυλή του ξενοδοχείου
Τιμή: Καλή
Παρατηρήσεις: Το ξενοδοχείο είναι 4 αστέρων σε πολύ προσιτή τιμή λόγω της θέσης του.
Διαδρομές & Σημεία Ενδιαφέροντος (POI’s)
Download Routes & POI’s (Mapsource format)
Download Routes & POI’s (Google Earth format)
Download Routes & POI’s (Microsoft Autoroute format)
Google maps προστέθηκαν και επαέ…
Επίσης ανέβηκαν ολόκληρες οι διαδρομές και τα σημεία ενδιαφέροντος στο τέλος του άρθρου.
Enjoy 😉
πολυ καλο παιδια
ευχομαι μια μερα να τα καταφερω και εγω
Ευχαριστούμε Πάνο….
Απ’ την πλευρά μας σου ευχόμαστε να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου σύντομα 😉
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ ! ! !
Συγχαρητηρια σε ολους σας !!!
Ευχαριστούμε Γιάννη 😉
Μας κάνεις και κοκκινίζουμε 😉 😉
Φίλε zacharias την βόλτα που λές την έκανα πέρυσι.Απλά τρομερή.Μου την περιγράφε ο stelios και μόνο όταν πήγα κατάλαβα πόσο δίκιο είχε.
Αντε με το καλό.
Ευχαριστούμε Ζαχαρία…
Δεν χρειάζετε να ευχυθώ τίποτα για το ταξίδι σας, είμαι σίγουρος πως θα περάσετε υπέρωχα 😉
τι να πω ρε παιδια..? απλα ΥΠΕΡΟΧΟ..!!!!! ΤΑΞΙΔΕΨΑ κι εγω μαζι σας διαβαζοντας το..!!!
κατοχος tdm κι εγω, hayabusa και v-strom600 οι 2 φιλοι μου, λεμε να βγουμε κι εμεις εκτος Ελλαδος φετος (’09) ιταλια-ελβετια-αυστρια
tnx sainot 😉
Μ Π Ρ Α Β Ο!!!
ΑΠΛΑ Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ