Ημέρα 15η
Doune/Scotland – Hull/England
Χιλ: 525
Χάρτης διαδρομής:
Όλη την νύχτα άκουγα από το παράθυρο του δωματίου την καταιγίδα που έκανε και όταν ξύπνησα το πρωί, σκαφτόμουν τα λόγια του Μπομπ, μια ημέρα πριν:
“Δυστυχώς την ημέρα που θα φύγετε, ο καιρός χαλάσει άσχημα… Πρέπει να προσέχετε πολύ!” Αυτό είχε πει τότε και σήμερα δυστυχώς επιβεβαιωνόταν. Εάν το καλοσκεφτείς, είχαμε φάει πολύ νερό τις τελευταίες 7/8 ημέρες και σήμερα που ήταν η τελευταία μας ημέρα εδώ, το Μεγάλο Νησί μας αποχαιρετούσε με μια μεγαλειώδη καταιγίδα! Όπως και να είχε όμως και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, εμείς σήμερα σκοπεύαμε να ταξιδέψουμε 500 και κάτι χιλιόμετρα, μέχρι το κέντρο της χώρας περίπου, στο λιμάνι του Hull. Από εκεί θα παίρναμε το καράβι που θα μας έβγαζε την επομένη το πρωί στο Zeebrugge το οποίο βρίσκεται στο Βέλγιο, κοντά στα σύνορα με την Ολλανδία. Ακόμα θυμάμαι όταν σχεδίαζα τότε το όλο ταξίδι, τις σκέψεις που έκανα για όλο αυτό το κομμάτι… Η αλήθεια είναι ότι από όσο έψαξα, κατάλαβα ότι σχεδόν όλοι όσοι έχουν κάνει αυτό το ταξίδι, στην επιστροφή τους, προτιμούν να κατέβουν μέχρι όσο πιο νότια του Νησιού γίνεται, που σημαίνει τουλάχιστον 800/900 χιλιόμετρα, να διανυκτερεύσουν κάπου σε μια ακτίνα 100-150 χιλιόμετρων από το Dover και το επόμενο πρωί, να πάρουν το καράβι/τρένο/οτιδήποτε και να ταξιδέψουν προς Γαλλία. Εγώ θυμάμαι λοιπόν, ότι υπολόγισα την βενζίνη που χρειαζόμουν για όλα αυτά τα 900+ χιλιόμετρα που ήθελα από το Doune ως το Dover, συν την μια διανυκτέρευση που θα έκανα εκεί, η οποία τελικά δεν θα ήταν μια, αφού με τέτοια κακοκαιρία θα χρειαζόμουν σίγουρα και δεύτερη και είδα ότι με τα ίδια περίπου χρήματα, ίσως και λιγότερα, μπορούσα να κάνω κάτι άλλο… Να κατέβω 500 χιλιόμετρα από το Doune και εκεί να πάρω το καράβι και μια πολύ ωραία δίκλινη κουκέτα σε αυτό και το πρωί στις 8.00 να είμαι ξεκούραστος και φρέσκος στο Βέλγιο. Εγώ να κοιμάμαι στα στεγνά και στα ζεστά του πλοίου και αυτό να ταξιδεύει… Τι καλύτερο; Από εκεί, το επόμενο πρωινό, θα μπορούσα πολύ εύκολα να κάνω τα υπόλοιπα 700 χιλιόμετρα που ήθελα μέχρι το Colmar της Γαλλίας. Κάπως έτσι λοιπόν φτάσαμε στην σημερινή ημέρα. Σε μια ημέρα όμως που ακόμα και αυτά τα 500 χιλιόμετρα μέχρι το Hull, φαινόταν ιδιαίτερα δύσκολα. Το καράβι μας έφευγε στις 18.00 το απόγεια, όμως έπρεπε να έχουμε κάνει τσεκ ιν και έλεγχο διαβατηρίων, το πολύ μέχρι τις 17.00. Εγώ ήθελα στις 15.00-15.30 το πολύ να είμαστε εκεί. Με αυτές τις συνθήκες όμως ήξερα ότι αυτό θα γινόταν λίγο παραπάνω… Εν τω μεταξύ πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου, είχα και το θέμα γκαζιέρα… Ναι μεν θεωρούσα ότι έστω πρόχειρα είχα λύσει το όλο θέμα, αλλά ο λαός γνωρίζετε τι λέει για αυτό… Όσα φέρνει η στιγμή…. ξέρετε το παρακάτω.
Με φουλ εξάρτηση λοιπόν, αποχαιρετάμε τον Μπομπ και το υπόλοιπο μισό χωριό που είχε βρεθεί “όλως τυχαίως” εκεί να μας αποχαιρετήσει και αυτό… Ίσως τελικά, σε κάθε τόπο, αυτό που αξίζει, είναι οι άνθρωποι που γνωρίζεις… Και ίσως αυτό από μόνο του, να είναι και το μοναδικό που έχει αξία…
Γεια σου ρε Μπομπ!!
Λίγο αργότερα βρισκόμαστε να ταξιδεύουμε στον αυτοκινητόδρομο, με κατεύθυνση το Εδιμβούργο. Εκατόν πενήντα χιλιόμετρα αργότερα, ο καιρός χαλάσει ακόμα περισσότερο… Τώρα εκτός από την πολλή βροχή είχαμε και δυνατό αέρα, σε σημείο που ακόμα και αυτά τα παραφορτωμένα τέρατα των 1300 κυβικών που καβαλάμε, να είναι δύσκολο να μείνουν ίσια. Η αλήθεια είναι ότι γενικότερα τα ανατολικά παραλία της Μ. Βρετανίας, είναι αρκετά πιο όμορφα από ότι η δυτική πλευρά της, αλλά είχα διαβάσει ότι είναι και πιο συνηθισμένα στον κακό καιρό. Αλήθεια ήταν τελικά. Στα μισά της διαδρομής και ύστερα από πραγματική μάχη με τις τόσο χάλια συνθήκες που ταξιδεύαμε, σταματήσαμε για ξεκούραση, λίγο φαγητό και έναν ζεστό καφέ και που ξέρεις, ίσως στεγνώναμε και λιγάκι…
Σε τέτοιες συνθήκες πρέπει να έχεις πάντα το νου σου όταν σταματάς… “Γλυκαίνεσαι” από την θαλπωρή του “μέσα” και το μυαλό δυσκολεύεται να δώσει την εντολή να ξαναβγείς έξω. Οπότε έχοντας το νου μου πάντα στην ωρα,30 λεπτά αργότερα, ήμασταν πάλι στον δρόμο. Ο καιρός έδειχνε ο ίδιος αλλά εμένα προσωπικά είχε σταματήσει για άλλη μια φορά να με απασχολεί. Είχα μπει για άλλη μια φορά σε safe mode. Δεν ξέρω πως μου συμβαίνει όλο αυτό. Μάλλον θα είναι κάποιος μηχανισμός του νου, προκειμένου να συνεχίσει να λειτούργει ομαλά. Για άλλη μια φορά, έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω, για να πάω εκεί που πρέπει και όταν πρέπει. Μετά από αλλά 250 χιλιόμετρα μπαίναμε ασφαλείς στο λιμάνι του Hull! Η ανακούφιση που ένιωθα βλέποντας το λιμάνι από μακριά, ήταν πολύ μεγάλη! Ήξερα πως κάπου εκεί είναι ένα μεγάλο καράβι, στο οποίο μας περιμένει ένα ζεστό και άνετο κρεβάτι. Τέλειο μου ακούγεται! Μπαίνουμε γρήγορα στα γραφεία της εταιρείας και κάνουμε τσεκ ιν… Η ώρα ήταν 16.30… μια χαρά…
Αμέσως μετά πηγαίνουμε για έλεγχο διαβατηρίων…
Και στην συνέχεια παρέα με κάποιους Γερμανούς, Βέλγους και Ολλανδούς, περιμένουμε σε κάποια άκρη και ξεχωριστά από τα υπόλοιπα οχήματα για να επιβιβαστούμε στο πλοίο. Ευτυχώς είχε σταματήσει να βρέχει, οπότε όλα τώρα ήταν πιο εύκολα.
Για ακόμη μια φορά βλέπω ότι όντως σε όλη την Μ. Βρετανία, προτεραιότητα έχουν οι μοτοσυκλέτες. Αυτό κατάλαβα όταν εμφανίστηκε κάποιος και φώναξε, “Οι μοτοσυκλέτες πρώτες!” Επιβιβαστήκαμε στο πλοίο, βρήκαμε την κουκέτα μας,
και αφού κάναμε ένα μπανάκι, φορέσαμε στεγνά ρούχα και χαλαρώσαμε… Το πλοίο ξεκίνησε να λύνει τους κάβους… Μερικές τελευταίες ματιές στην Γηραιά Αλβιώνα, θα έκλειναν όμορφα και αυτό το κεφάλαιο της ταξιδευτικής μας ιστορίας…
Μετά, το μόνο που θυμάμαι, είναι ότι ήθελα να κοιμηθώ μέχρι το επόμενο πρωινό, που θα φτάναμε στο Βέλγιο…
« Προηγούμενη Σελίδα | Επόμενη Σελίδα » |
Γιωργο σε ευχαριστουμε πολυ!Οπως ακριβως το ειπες,ταξιδια ζωης…Να εισαι καλα!
Τέλειο το ταξίδι σας παιδιά το ΄΄ρούφηξα΄΄ όλο διαβάζοντας το και πραγματικά το ζήλεψα.Ταξίδια ζωής….
Μετά από πολύ καιρό διάβασα επιτέλους το ταξίδι σας. Είμαι ο Γιάννης ο ένας από τους τρεις που σου μιλήσαμε στο καράβι για Βενετία πριν ξεκινήσει ουσιαστικά το ταξίδι σας. Εμείς που πηγαίναμε προς Αυστρία, Τσεχία Πολωνία Ουκρανία Σλοβενία.
Συγχαρητήρια για την παρουσίαση όλου του ταξιδιωτικού σας. Πραγματικά ταξίδεψα μαζί σας. Εύχομαι και σε άλλα ταξίδια και παρουσιάσεις αυτών.
Συγχαρητήρια και στους δημιουργούς αυτής της ιστοσελίδας, που έχουμε την δυνατότητα να ταξιδεύουμε και να παίρνουμε πληροφορίες πολλές και χρήσιμες.
Πάντα τέτοια!!!
Γεια σου φιλε Γιαννη!!Μπορει να περασε αρκετος καιρος,αλλα τουλαχιστον βρεθηκαμε!Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.Ελπιζω και το δικο σας ταξιδι σας τοτε να ηταν μια χαρα και να περασατε τελεια.Τα συγχαρητηρια για την σελιδα θα τα δωσω στον Στελιο Οικονομακη μιας και ειναι ο πρωτεργατης.Ολοι οι υπολοιποι ακολουθουμε προσπαθωντας να βαλουμε ενα μικρο λιθαρακι και εμεις με την σειρα μας.Θελω να πιστευω οτι τωρα που ειδες που συχναζω θα τα λεμε μια στο τοσο.Να εισαι παντα καλα.
Δηλαδη, πηγατε στο ψηλοτερο σημειο της Σκωτιας και ηπιατε Peroni?
Και μετα λες εμενα, Μουσολινι?
η αληθεια ειναι οτι οι ale μπυρες τους ειναι πολυ πικρες.
αλλα ηθελα να δω τα μουτρα τους οταν τους παραγγειλατε Περονι. Την Αμστελ της Ιταλιας.. χαχαχα….
και κατι αλλο : μπαινατε στις παμπ κ σας χαμπαριαζανε για ελληνες; ή προλαβαινατε να συστηθειτε ;
Παντα μια Peroni πριν απο οτιδηποτε αλλο. 😀 Αμεσως μετα επαιρνε σειρα η τρομερη McEwan!! Οταν μπαιναμε σε παμπ ηταν ολοι τοσο κομματια,που ουτε καν μας βλεπανε!
Μπραβο πολυ καλο το ταξιδι σας
Γιαννη να εισαι καλα!Ευχαριστουμε πολυ!
Γιωργο σε ευχαριστουμε πολυ για τα καλα σου λογια!Μιας λοιπον και λες οτι εισαι νεος στον χωρο,να ξερεις οτι μπαινεις σε εναν πανεμορφο και εθιστικο κοσμο.Καλους δρομους φιλε μου!
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΠΡΑΞΗ!!!
ΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΕ ΜΟΤΟ!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!