Ημέρα 3η
Καινούρια ημέρα ξεκινάει και πρέπει να παρθούν αποφάσεις. Η χθεσινή αργοπορία λόγω της βροχής μας έκανε να αλλάξουμε τον αρχικό μας στόχο, οπότε βάσει των νέων δεδομένων και μετά από ένα μίνι «οικογενειακό» συμβούλιο, τα πλάνα αλλάζουν. Ή είμαστε ευέλικτο team ή δεν είμαστε.
Αποφασίζουμε λοιπόν να μην επισκεφτούμε το Plitvice μιας και θα έχουμε την δυνατότητα να το κάνουμε στην επιστροφή. Αντ’ αυτού παίρνουμε το δρόμο με προορισμό την Kranjska Gora στην Σλοβενία.
Άλλωστε ο μοναδικός μας περιορισμός είναι ένας: Το Σάββατο μέχρι το μεσημέρι να είμαστε στο διαμέρισμα που έχουμε εδώ και μήνες κανονίσει-προπληρώσει στο Grossarl στην Αυστρία και να παραλάβουμε τα κλειδιά από τον ιδιοκτήτη. Όλα τα άλλα είναι σαν την πλαστελίνη, εύπλαστα!
Η διαδρομή:
Προβολή μεγαλύτερου χάρτη
Ξεκινάμε με όρεξη μιας και η σημερινή μέρα δείχνει να μην έχει διάθεση να μας κατουρήσει, εεεε βρέξει ήθελα να πω και έχοντας διανύσει ~150χλμ κάνουμε την πρώτη μας στάση για ένα καφεδάκι στην πόλη Bihac επί Βοσνίας-Ερζεγοβίνης λίγο πριν περάσουμε στην Κροατία. Την πόλη διασχίζει ένας ακόμα τεράστιος ποταμός, ο Una, συνολικού μήκους 212χλμ. Έτσι βρίσκουμε ένα όμορφο και ρομαντικό μέρος δίπλα στο ποτάμι και απολαμβάνουμε την δροσιά του.
![](https://motoadv.gr/wp-content/uploads/2013/05/SDC11098.jpg)
Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Ποταμός Una στο Bihac
![](https://motoadv.gr/wp-content/uploads/2013/05/SDC11101.jpg)
Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Ποταμός Una στο Bihac
![](https://motoadv.gr/wp-content/uploads/2013/05/SDC11105.jpg)
Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Ποταμός Una στο Biha
Φεύγουμε και άμεσα μπαίνουμε στην Κροατία και από εκεί δια μέσω Karlovac και σε μια απόσταση ~130χλμ αφήνουμε την Κροατία χωρίς καμία στάση και περνάμε τα σύνορα με την Σλοβενία. Ο Κάτμαν έχει κέφια και αποφασίζει να κάνει χορευτικά ενώ περιμένουμε στα φανάρια.
![](https://motoadv.gr/wp-content/uploads/2013/05/SDC11111.jpg)
Κάτμαν – The Greek famous dancer!
![](https://motoadv.gr/wp-content/uploads/2013/05/SDC11112.jpg)
Έλα και άναψε το φανάρι λέμε
Συνεχίζουμε με μοναδική στάση για ανεφοδιασμό μας και περνάμε έξω από την Lubljanja και σε ~190χλμ φτάνουμε στον τελικό μας προορισμό για σήμερα, την κοσμοπολίτικη Kranjska Gora στην Σλοβενία.
Kranjska Gora και Mokra Gora… αυτό το Gora κάτι θα σημαίνει. Έγινε η αγαπημένη λέξη του Κάτμαν για την εκδρομή, αν και χρειάστηκε πολύ κόπο και επανάληψη για να συγκρατήσει τις ονομασίες αυτές. Σαν και τώρα θυμάμαι πόσες φορές ρώτησα σε μια ημέρα: Πως το είπαμε το μέρος; Πάλι καλά που δεν με διαολόστηλαν οι υπόλοιποι. Όπως και να έχει πάντως, σας εκμυστηρεύομαι ότι μόλις τώρα που γράφω το εκδρομικό μαθαίνω ότι στα Κροατικά Gora = Δάσος ενώ στα Σλοβένικα Gora = Βουνό! Εμ τυχαίο που και τα δυο μέρη είχαν καταπράσινα βουνά; Δεν νομίζω.
Σλοβενία – Kranjska Gora
Σε αναζήτηση καταλύματος οι τιμές στo Kranjska Gora είναι Ευρωπαϊκές και έχοντας συνηθίσει τις προηγούμενες ημέρες τις τιμές Βαλκανίων προσγειωνόμαστε κάπως απότομα. Βέβαια όλα εξηγούνται σε αυτόν τον κόσμο. Έτσι δεδομένου λοιπόν ότι η περιοχή βρίσκεται πολύ κοντά με τα σύνορα της Αυστρίας και της Ιταλίας έχει πολύ τουρισμό. Τουρισμό τον χειμώνα για σκι αλλά και το καλοκαίρι μιας και έχει αρκετές διαδρομές για ποδήλατο. Άλλωστε ήταν πάμπολλοι αυτοί που είδαμε με τα αυτοκίνητά τους έχοντας φορτωμένα τα ποδήλατά τους για εξορμήσεις στην περιοχή. Εν τέλει βρίσκουμε να διανυκτερεύσουμε λίγο πιο έξω στην Pension Villa Rosa με συνολικό κόστος 139,00 ευρώ για τα πέντε άτομα.
![](https://motoadv.gr/wp-content/uploads/2013/05/SDC11123.jpg)
Pension Villa Rosa – Kranjska Gora στην Σλοβενία
![](https://motoadv.gr/wp-content/uploads/2013/05/SDC11126.jpg)
Γεμάτη ποδηλατοδρόμους η περιοχή
![](https://motoadv.gr/wp-content/uploads/2013/05/SDC11129.jpg)
Γεμάτη ποδηλατοδρόμους η περιοχή
« Προηγούμενη Σελίδα | Επόμενη Σελίδα » |
Μπραβο σε ολα και σε ολους και στην επομενη με το καλο.
Και στην άλλη βόλτα με καλό παιδιά !
Για την ιστορία και μόνο οι καταναλώσεις που είχαμε ήταν:
Χιλιόμετρα Λίτρα lt/100
Γιάννης (TDM900 ’03) 6812 296,2 4,35
Κώστας (TDM900 ’04) 6928 313,38 4,52
Γιώργος (FZS600 ’03) 5717 271,09 4,74
Θοδωρής (FZ1 ’06) 6876 419,81 6,11
σε ευχαριστουμε Νικο για τα καλα σου λογια, οσο για την ερωτηση σου κανενα 1700 ευρωπουλα κοστισε οδηγος συνοδηγος μοτο.
Μπραβο παιδια,καταπληκτικο ταξιδι-περιγραφη-φωτος.Να ειστε παντα καλα και αγαπημενοι.Να ταξιδευεται εσεις κι εμεις απο την πλευρα μας να ειμαστε νοερα μαζι σας με τα γραφομενα σας.Ολα ηταν παραπανω απο υπεροχα.Σας ευχαριστω που το μοιραστηκατε με ολους εμας.Μια ερωτηση μονο?Ποσο στοιχισε,ολο αυτο, για μια μοτο και τον συνεπιβατη?
Εγώ που ήμουν μονός και είχα την μικρότερη κατανάλωση βενζίνης από όλους με το TDM900, μου στοίχισε ακριβώς 1000€ συμπεριλαμβανομένων και 95,00€ για τα εισιτήρια του πλοίου από Χανιά – Πειραιά και πίσω.
Ο Λέκμαν που ήταν διπλός με την Ελένη έδωσαν ~1600€ για όλα τα παραπάνω μαζί με τα εισιτήρια τους για το πλοίο από Χανιά – Πειραιά και πίσω.