Ημέρα 4η
Την επόμενη μέρα έχουμε αναχώρηση για το Grossarl στην Austria, που μας περιμένει το διαμέρισμα που θα μας φιλοξενήσει για μια ολόκληρη εβδομάδα. Μιας και είμαστε σχετικά κοντά όμως και η διαδρομή είναι λιγότερο από 200χλμ, είπαμε να την ξεχειλώσουμε λίγο. Εεεε πως θα γράψουμε τα ~7000χλμ στο σύνολο μέχρι το τέλος της εκδρομής;
Ακολουθούμε την λογική, «η ζωή μου κύκλους κάνει», και αποφασίζουμε να περάσουμε από το πανέμορφο Bled με την ομώνυμη λίμνη με το γραφικό νησάκι επί αυτής, αλλά και με το επιβλητικό κάστρο του. Το μέρος είναι πολύ γνωστό και αποτελεί δικαίως και αυτό με την σειρά του έναν πολύ δημοφιλές τουριστικό προορισμό.
Από εκεί συνεχίζουμε ανηφορίζοντας για να περάσουμε το Vrsic Pass επί των Ιουλιανών Άλπεων στην Σλοβενία. Σε κάθε στροφή το συγκεκριμένο πάσο, σου θυμίζει την ηλικία του όπου είναι ~100 χρόνων, κατασκευασμένο στις αρχές του 1ου παγκοσμίου πολέμου από Ρώσους φυλακισμένους! Έτσι κάθε στροφή είναι φτιαγμένη με ΠΕΤΡΕΣ… ναι καλά διαβάσατε. Κάνουμε μια στάση για τις σχετικές φωτογραφίες και φεύγουμε καθώς θα πρέπει να είμαστε στον προορισμό μας μέχρι το μεσημέρι.
Αφήνουμε το Vrsic και ξεκινάμε για τον τελικό προορισμό, ενώ τα σύννεφα έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους και σήμερα. Έχοντας περάσει στην Αυστρία αρχίζει να ρίχνει ένα ψιλόβροχο. Η Ελένη, η μοναδική κοπέλα της παρέας, δεν ένοιωθε και πολύ καλά από νωρίς το πρωί και ως γνήσιοι gentlemen όλοι ψηφίζουμε ότι πρέπει να φτάσουμε μια ώρα αρχύτερα στο διαμέρισμά μας για να ξεκουραστεί το κορίτσι μας. Έτσι εφοδιαζόμαστε με κάρτες διοδίων (Vignette) και παίρνουμε τον αυτοκινητόδρομο (autobahn).
Η διαδρομή της ημέρας:
Προβολή μεγαλύτερου χάρτη
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να περάσουμε το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο τούνελ στην Αυστρία, το Tauern tunnel, το οποίο ενώνει την Γερμανία με την Ιταλία και την Σλοβενία, συνολικού μήκους 6.410μ. Για να το περάσουμε χρειάστηκε να καταβάλει έκαστη μοτοσυκλέτα από 10 ευρώ! Χωρίς πολλά πολλά -μιας και μπορεί να έβρεχε αλλά απ’ την άλλη οι δρόμοι στην Αυστρία έχουν τέλεια απορροή υδάτων- φτάνουμε χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα στο διαμέρισμά μας όπου μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη: Το Grossarl γιόρταζε την τεσσαρακοστή έβδομη επέτειο του εμβλήματός του και είχε γλέντι με τοπικά εδέσματα και τραγούδια.
« Προηγούμενη Σελίδα | Επόμενη Σελίδα » |
Μπραβο σε ολα και σε ολους και στην επομενη με το καλο.
Και στην άλλη βόλτα με καλό παιδιά !
Για την ιστορία και μόνο οι καταναλώσεις που είχαμε ήταν:
Χιλιόμετρα Λίτρα lt/100
Γιάννης (TDM900 ’03) 6812 296,2 4,35
Κώστας (TDM900 ’04) 6928 313,38 4,52
Γιώργος (FZS600 ’03) 5717 271,09 4,74
Θοδωρής (FZ1 ’06) 6876 419,81 6,11
σε ευχαριστουμε Νικο για τα καλα σου λογια, οσο για την ερωτηση σου κανενα 1700 ευρωπουλα κοστισε οδηγος συνοδηγος μοτο.
Μπραβο παιδια,καταπληκτικο ταξιδι-περιγραφη-φωτος.Να ειστε παντα καλα και αγαπημενοι.Να ταξιδευεται εσεις κι εμεις απο την πλευρα μας να ειμαστε νοερα μαζι σας με τα γραφομενα σας.Ολα ηταν παραπανω απο υπεροχα.Σας ευχαριστω που το μοιραστηκατε με ολους εμας.Μια ερωτηση μονο?Ποσο στοιχισε,ολο αυτο, για μια μοτο και τον συνεπιβατη?
Εγώ που ήμουν μονός και είχα την μικρότερη κατανάλωση βενζίνης από όλους με το TDM900, μου στοίχισε ακριβώς 1000€ συμπεριλαμβανομένων και 95,00€ για τα εισιτήρια του πλοίου από Χανιά – Πειραιά και πίσω.
Ο Λέκμαν που ήταν διπλός με την Ελένη έδωσαν ~1600€ για όλα τα παραπάνω μαζί με τα εισιτήρια τους για το πλοίο από Χανιά – Πειραιά και πίσω.