15 μέρες στην κεντρική Ευρώπη


Χιλιόμετρα – Κατανάλωση – Στατιστικά
Να σημειώσουμε ότι όλα τα μηχανάκια δεν έκαναν τα ίδια χιλιόμετρα καθώς μέσα στις πόλεις κινούμαστε συνήθως με τρία απ’ αυτά. Έτσι λοιπόν έχουμε:

Μοτοσυκλέτα Χιλιόμετρα Βενζίνη σε € € / Χιλιόμετρο
Honda Transalp 650 3430 243,00 0,0757481
Suzuki V-Strom 650 3412 224,10 0,0700970
Yamaha TDM 900 3315 195,10 0,0628750
Yamaha Fazer 1000 3304 215,70 0,0698736
KTM Adventure 950 3244 219,80 0,0726130

Επίσης, σημειώνουμε ότι: Στο V-Strom έχει πειραχθεί (αυξηθεί) η κατανάλωση για καλύτερη καύση πριν ξεκινήσουμε. Το Adventure ίσως να έκαιγε περισσότερα λόγω αρρυθμίας του κινητήρα που οφείλεται σε κακό σέρβις. Η κατανάλωση του Transalp είναι στα ύψη λόγω ότι έκαιγε πολλά στις Εθνικές οδούς όπου και δούλευε στα όρια.

Τα παρακάτω στατιστικά είναι παρμένα απ’ το navigator, το οποίο φιλοξενούταν στο τιμόνι του Transalp. Γενικά αντιπροσωπεύουν όλα τα μηχανάκια, εκτός τα χιλιόμετρα που διανύσαμε -τα ακριβή χιλιόμετρα κάθε μοτοσυκλέτας φιλοξενούνται στον παραπάνω πίνακα- και την μέγιστη τελική ταχύτητα η οποία ελάχιστα επηρεάζει την μέση ωριαία.

Χιλιόμετρα που διανύσαμε: 3430,30
Μέση ωριαία: 75,6
Γενική μέση ωριαία: 53,5 (υπολογίζει και τον χρόνο που είμαστε σε στάση)
Μέγιστη ταχύτητα: 178 (του Transalp είπαμε)
Ώρες πάνω στη μοτοσυκλέτα: 61:58 (γενικό σύνολο, ασχέτως αν εμείς κάναμε στάση ή είμαστε σταματημένοι σε κάποιο φανάρι)
Οδηγικές ώρες: 43:44 (όσες ώρες κινούταν η μοτοσυκλέτα)
Εν στάση: 18:14 (όσες ώρες δεν κινούταν η μοτοσυκλέτα)

Διαδρομές και σημεία ενδιαφέροντος
Download Routes & POI’s (Mapsource format)
Download Routes & POI’s (Google Earth format)
Download Routes & POI’s (Microsoft Autoroute format)

Ξενοδοχεία
Παρακάτω παραθέτω μερικές πληροφορίες και εντυπώσεις από τα ξενοδοχεία που διαμείναμε. Ίσως να φανούν χρήσιμες σε κάποιους που θελήσουν να περάσουν απ’ τα μέρη που περάσαμε.

Firenze Hotel, Como, Italy
Δωμάτια: Στενάχωρα αλλά καλά
Τοποθεσία: Άριστη, 100 μέτρα από την λίμνη, στην αρχή του πεζόδρομου της παλιάς πόλης
Πρωινό: Μέτριο
Πάρκινγκ: Ναι, σε εξωτερικό χώρο ο οποίος κλειδώνει
Παρατηρήσεις: Το πάρκινγκ είναι μικρό, χωράει 5-6 μοτοσυκλέτες. Στα 50 μέτρα υπάρχει πλατεία με πολλές θέσεις στάθμευσης για μοτοσυκλέτες.

Baeren Hotel, Interlaken, Switzerland
Δωμάτια: Παραδοσιακά, άνετα και όμορφα
Τοποθεσία: 3 χιλ. έξω απ’ την πόλη σε πολή ήσυχη και γραφική περιοχή
Πρωινό: Καλό
Πάρκινγκ: Ναι σε γκαράζ το οποίο όμως κλείνει στις 12:00 το βράδυ
Παρατηρήσεις: Το ξενοδοχείο δεν έχει ασανσέρ, είναι μακρόστενο και διώροφο και δεν θα γλυτώσετε το κουβάλημα των αποσκευών.

NH Hirschberg, Heidelberg, Germany
Δωμάτια: Άριστα
Τοποθεσία: 12 χιλ έξω απ’ την Χαϊδελβέργη, σε πολύ ήσυχη περιοχή.
Πρωινό: Άριστο
Πάρκινγκ: Ναι σε εξωτερικό χώρο
Παρατηρήσεις: –

Park Hotel Maximilian, Regensburg, Germany
Δωμάτια: Χλιδάτα
Τοποθεσία: Άριστη, στην αρχή του πεζόδρομου που οδηγεί στην παλιά πόλη
Πρωινό: Πολύ καλό
Πάρκινγκ: Ναι σε υπόγειο γκαράζ
Παρατηρήσεις: Το ξενοδοχείο είναι γενικά χλιδάτο, νιώθεις σαν πασάς.

Mercure Hotel, Salzburg, Austria
Δωμάτια: Πολύ καλά
Τοποθεσία: 1,5 χιλ μακριά απ΄ την παλιά πόλη
Πρωινό: Άριστο
Πάρκινγκ: Ναι σε υπόγειο γκαράζ αλλά χρεώνετε έξτρα
Παρατηρήσεις: –

Hotel Traube, Lienz, Austria
Δωμάτια: Καλά
Τοποθεσία: Στο κέντρο της πόλης, πάνω στον πεζόδρομο
Πρωινό: Μέτριο
Πάρκινγκ: Όχι, υπάρχει πάντως δημόσιος χώρος στάθμευσης στην πίσω πλευρά του ξενοδοχείου.
Παρατηρήσεις: Το ξενοδοχείο διαθέτει πισίνα στο ρετιρέ με απίστευτη θέα της πόλης.

Villa Delle Rose, Arco, Italy
Δωμάτια: Πολύ καλά
Τοποθεσία: 5 χιλ από την λίμνη
Πρωινό: Αρκετά καλό
Πάρκινγκ: Ναι σε υπόγειο στην πίσω πλευρά του ξενοδοχείου
Παρατηρήσεις: Η είσοδος του πάρκινγκ είναι κάπως δύσκολο να βρεθεί την πρώτη φορά.

Επίλογος
Τι να πρωτοθυμηθώ που λέει και το λαϊκό άσμα και τι να πρωτογράψω. Η εμπειρία που ζήσαμε 15 μέρες στην Ευρώπη δεν μπορεί να καταγραφεί σε 10 σελίδες χαρτί. Σε ερώτηση στο τέλος του ταξιδιού αν του χρόνου θα ξαναταξιδεύαμε με μοτοσυκλέτα εκτός Ελλάδος όλοι απάντησαν θετικά και το μόνο θέμα που ίσως μας κολλήσει είναι το οικονομικό.
Είναι τέτοια δε η θέληση μας να ξαναφύγουμε που πριν προλάβουμε καλά-καλά να επιστρέψουμε σχεδιάζουμε ήδη την επόμενη μας εξόρμηση.

Κλείνοντας θέλουμε να ευχαριστήσουμε μερικά άτομα που συνέβαλαν στην ομαλή διεξαγωγή του ταξιδιού μας:
– Τον Νίκο Αγγελάκη όπου μας έλυσε τα χέρια δανείζοντας μας το ματάκι της κάμερας του καθώς το δικό μας παρουσίασε πρόβλημα.
– Τον Δημήτρη Χρυσοχεράκη για τις υποδείξεις αρκετών καλών διαδρομών και πόλεων.
– Τον Γιώργο απ’ την ΛΕΜΟΠΕΧ για τις υπερπολύτιμες συμβουλές του. Χωρίς αυτές θα είχαμε ταλαιπωρηθεί άσχημα.
– Τον φίλο φωτογράφο Νίκο Ριτζάκη όπου απαθανάτισε με το φωτογραφικό του φακό την αναχώρηση μας απ’ τα Χανιά. Άντε Νικόλα και του χρόνου μαζί μας 😉

Οι μη έχοντας επιστρέψει στην πραγματικότητα ακόμη:
Στέλιος Οικονομάκης (Transalp 650)
Δημήτρης Αναστασάκης (Adventure 950)
Θοδωρής Λεκάκος (Fazer 1000)
Γιώργος Συντζανάκης (TDM 900)
Στέλιος Μαυριγιαννάκης (V-Strom 650)

Dientner Sattel part I

Dientner Sattel part II

Glossglockner part I

Glossglockner part II

Glossglockner part III

« Προηγούμενη Σελίδα

Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσω RSS 2.0 feed.You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.
Subscribe
Notify of
guest

12 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
13 years ago

Ευλογημένος αυτος που εχει ..

.. ρίζες και φτερά..

Καλά ταξίδια κοπέλια!!

12
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x