Οδοιπορικό στην πανέμορφη Ρουμανία

Διαδρομή: Lacul Izvorul Muntelui – Lacul Rosu – Sighisoara
Χιλιόμετρα: 216
Συνολικά χλμ: 2623

Και ξεκινάμε από εκεί που σας έλεγα ότι το πρωί θα εκτιμούσαμε την πανσιόν. Να γιατί το έλεγα αυτό…

Μιλάμε για πολύ προσεγμένο μέρος. Μπράβο στον ιδιοκτήτη ο όποιος βεβαία δεν ήταν και πολύ κοινωνικός. Αφού κατεβήκαμε με τρόπο το στενάκι ακολουθούμε τον παραλίμνιο δρόμο 15 που μας χαρίζει πανέμορφες πρωινές εικόνες.

Με τι άλλο καλύτερο θα μπορούσε να ξεκινήσει η μέρα μας. Η διαδρομή συνεχίζει και στον 12C να είναι εξίσου όμορφη. Μετά από λίγα χλμ συναντήσαμε το φαράγγι Cheile Bicazului. Σίγουρα ένα από τα πιο σημαντικά μέρη που είδαμε σ’ αυτό το οδοιπορικό. Το θέαμα των 300μ ύψος των ασβεστολιθικών πετρωμάτων σου έκοβαν την ανάσα.

Το φαράγγι είναι κρυμμένο στη ροή του ποταμού Bicaz και είναι ένα από τα πιο ωραία γεωλογικά αξιοθέατα της χώρας. Ο δρόμος που το διασχίζει πραγματικά στριμώχνεται ανάμεσα στους απότομους και κατακόρυφους γκρεμούς, προσφέροντας μια καταπληκτική διαδρομή σε όποιον αποφασίσει να διασχίσει τα 8χλμ του. Σε μικρή απόσταση και πάντα κατά μήκος του φαραγγιού η κόκκινη λίμνη (Lakul Rosu). Η λίμνη δημιουργήθηκε τον 19ο αιώνα μετά από μια καθίζηση που υπέστη το έδαφος. Το σκούρο χρώμα και η πυκνή βλάστηση που φτάνει μέχρι τις ακτές της δημιουργεί μια ιδιαίτερα όμορφη και μυστηριακή ατμόσφαιρα. Σ ‘ αυτό συντελεί και οι κορυφές δέντρων που βγαίνουν στην επιφάνεια της λίμνης.

Οι Ρουμάνοι έχουν δημιουργήσει ένα όμορφο χώρο αναψυχής που ο καθένας ασχολείται με ότι του κάνει κέφι. Όσοι περάσουν από εκεί μην ξεχάσουν να επισκεφτούν το καφέ-εστιατόριο Πανόραμα και να δοκιμάσουν γιουβαρλάκια, πατάτες φούρνου, μοσχάρι ψητό και φυσικά το παραδοσιακό Ρουμανικό γλυκό που γίνεται στα κάρβουνα ονόματι Kurtos Kalacs (ή κάπως έτσι).

Μπαίνουμε στην πιο γνωστή και τουριστική Τρανσυλβανία. Από εκεί και μέχρι την Sighisoara όπου θα διανυκτερεύαμε η διαδρομή είναι υποφερτή χωρίς κάτι το ιδιαίτερο. Φτάνουμε νωρίς στη Sighisoara μιας και για τις επόμενες τρεις μέρες βάλαμε και το τουριστικό μέρος στο ταξίδι μας. Διανυκτερεύσεις σε μεγάλες πόλεις, φωτογραφική μηχανή, κάμερα κρεμασμένη, παντόφλα και κάνουμε τους Γιαπωνέζους. Για να μπεις στην πόλη με όχημα πρέπει να πληρώσεις στην είσοδο 6€. Το εισιτήριο ισχύει μόνο για μια φορά. Αν έχεις κλείσει μέσα στην παλιά πόλη τότε παίρνεις ένα χαρτάκι από το ξενοδοχείο για να μπορείς να μπαινοβγαίνεις τις επόμενες φορές.
Η Sighisoara από την πρώτη στιγμή σου δείχνει ότι πρόκειται για μια ιστορική πόλη. Βρίσκεται μέσα σ’ ένα κατάφυτο δάσος στις όχθες του ποταμού Tarnava.

Ιδρύθηκε το 12ο αιώνα από Σάξονες και ακόμη και σήμερα διατηρεί την αίγλη και την μεσαιωνική της αύρα. Η πόλη καταλαμβάνει θέση στη λίστα με τα μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO. Κάναμε την βόλτα μας στα ανηφορικά λιθόστρωτα σοκάκια καθώς και στο μεσαιωνικό κάστρο.

Βεβαία όπως σε όλα τα τουριστικά μέρη υπάρχουν εικόνες που χαλάνε όλο το σκηνικό. Ένα από αυτά ήταν και ο συγκεκριμένος…

Στη Sighisoara μπορείς να δεις την πλατεία κάστρου, τον πύργο των Σκηνοποιών, τον πύργο των Ραφτών, των Τσαγκάρηδων, του ρολογιού, το σπίτι του Δράκουλα (και ότι άλλο έχει σχέση με Δράκουλα), τη σκεπαστή σκάλα των μαθητών και την εκκλησία του λόφου. Αξίζει τον κόπο να ανεβείτε την σκάλα των μαθητών (κουράγιο… 175 σκαλάκια είναι)…

Για να καταλήξετε στην εκκλησία του λόφου η κατασκευή της οποίας κράτησε 200 χρόνια.
Η περιήγηση στο ιστορικό κέντρο της Sighisoara δεν θα σας πάρει πάνω από 2-3 ώρες. Όποτε μετά ή μπορείτε να καθίσετε σ’ ένα από τα εστιατόρια της παλιάς πόλης ή να μετακινηθείτε στην πλευρά του πύργου του ρολογιού όπου βρίσκεται στα πρόθυρα με την νέα πόλη. Εκεί βρίσκονται τρία μοντέρνα μαγαζιά που μαζεύεται η νεολαία της πόλης και μπορείς να φας ή να πιεις το ποτό σου. Αυτό κάναμε και εμείς. Απολαύσαμε τις μακαρονάδες και τις μπύρες και γλυτώσαμε και την νεροποντή που ξέσπασε ξαφνικά και δημιούργησε ένα πανικό. Όπως γυρνούσαμε παρατηρήσαμε ότι ο φωτισμός δημιουργεί ένα υπέροχο σκηνικό που παρόλη την κούραση της ημέρας μπορέσαμε και το απολαύσαμε.

Μια ακόμη ενδιαφέρουσα μέρα έφτασε στο τέλος της… καλό ξημέρωμα να έχουμε…

Εντυπώσεις ημέρας: το φαράγγι Cheile Bicazului είναι όλα τα λεφτά
Έξοδα ημέρας (κατ’ άτομο): 8€ δωμάτιο, 3€ φαγητό-καφέ, 2€ μπύρα
Διαδρομή ημέρας: Lacul Izvorul Muntelui 12C – 13B – 13A – E60 – Sighisoara

« Προηγούμενη Σελίδα Επόμενη Σελίδα »
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την καταχώρηση μέσω RSS 2.0 feed. Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση, ή trackback από το δικό σας site.