21 Αυγούστου, Θεσσαλονίκη – Αθήνα (χλμ 527)
Προβολή χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους
Αναχωρούμε πρωί-πρωί για να γλιτώσουμε την υπερβολική ζέστη με σκοπό να κάνουμε στάση κάπου τι μεσημεριανές ώρες.
Πρώτη στάση στα Τέμπη όπου και παίρνουμε την απόφαση να περάσουμε στην Εύβοια μέσω Γλύφας. Σύντομα λοιπόν αφήνουμε την ανιαρή Εθνική οδό και τραβάμε προς το χωριό της Γλύφας.
Επιβίβαση στην Κλειώ, όπου μετά από μια σύντομη διαδρομή μας αποβιβάζει στον Αγιόκαμπο. Η θερμοκρασία έχει αρχίσει να ανεβαίνει επικίνδυνα και τα χιλιόμετρα μοιάζουν με μαραθώνιο. Το beach bar «Κοχύλι» κοντά στο χωριό Λίμνη δέχεται μια επίθεση από κάτι κανίβαλους μοτοσυκλετιστές που πετάν δεξιά-αριστερά το εξοπλισμό τους. Δευτερόλεπτα αργότερα οι προαναφερόμενοι κανίβαλοι έχουν εγκατασταθεί εντός του Ευβοϊκού κόλπου και δεν λεν να κουνήσουν παρά μόνο όταν ο ήλιος αρχίζει να δύει.
Μιας και το καράβι προς Χανιά φεύγει στις 23:30, δεν βιαζόμαστε να ξεκινήσουμε αλλά ούτε και να φτάσουμε στον Πειραιά. Φτάνουμε γύρω στις 22:00 αλλά το καράβι δεν έχει έρθει ακόμα λόγω ημερήσιου δρομολογίου. Καταφθάνει γύρω στις 22:30 και η επιβίβαση αρχίζει 45 λεπτά μετά.
Πριν την πέσουμε για ύπνο, ρίχνουμε τις ιδέες μας για την επόμενη μας εξόρμηση. Διαδρομές που απλωνόταν σε 4 ηπείρους… Άμα έχει φαντασία ο άνθρωπος…
Επίλογος
Αντί επιλόγου θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους γνωστούς και άγνωστους που μέσω μιας συζήτησης ή μέσω κάποιου forum, μας έδωσαν πληροφορίες για τα μέρη που επισκεφθήκαμε στην φετινή μας εξόρμηση.
Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλουμε στο φίλο Σαλονικιό Νίκο για το ξενοδοχείο που μας έκλεισε, όπως επίσης και σε όλη την υπέροχη παρέα που μας υποδέχτηκε στον Κέδρινο Λόφο. Εις το επανιδείν παίδες…
Στατιστικά
Παρακάτω παραθέτουμε μερικά χρήσιμα στατιστικά απ’ την εξόρμηση μας:
Χιλιόμετρα – Κατανάλωση
Μοτοσυκλέτα | Χιλιόμετρα | Λίτρα | Λιτ/100 χιλ |
TDM 900 | 4911 | 228,61 | 4,655 |
Fazer 1000 | 4859 | 293,95 | 6,049 |
Adventure 990 | 4672 | 267,33 | 5,721 |
Σημειωτέων ότι το Fazer ήταν διπλός.
Στατιστικά από navigator
Χιλιόμετρα: 4658,4
Γενική μέση ωριαία: 54,1
Μέση ωριαία: 73
Μέγιστη ταχύτητα: 168
Οδιγικές ώρες 86:05:00
Εν κινήσει: 63:48:00
Εν στάση: 22:17:00
Σημείωση: Η διαφορά των χιλιομέτρων του navigator από τα πραγματικά είναι διότι αρκετές φορές το navigator έχανε το σήμα του -είτε μέσα στα τούνελ, είτε σε κλειστά φαράγγια- και διότι δεν το πήραμε μαζί μας σε μικροβόλτες εντός πόλεων.
Ξενοδοχεία
Hotel Tino, Ohrid, Σκόπια
Δωμάτια: Άριστα
Τοποθεσία: 500 μέτρα από τον κεντρικό πεζόδρομο και δίπλα στην λίμνη της Οχρίδας
Πρωινό: Σούπερ
Πάρκινγκ: Ναι, σε εξωτερικό χώρο μπροστά απ’ το ξενοδοχείο
Παρατηρήσεις: –
Hotel Ivka, Dubrovnik, Κροατία
Δωμάτια: Άριστα
Τοποθεσία: 4 χιλιόμετρα απ’ την παλιά πόλη, πολύ κοντά στην περιοχή Lapad
Πρωινό: Πολύ καλό
Πάρκινγκ: Ναι, υπόγειο φυλασσόμενο και σε εξωτερικό χώρο μπροστά απ’ το ξενοδοχείο
Παρατηρήσεις: Πολύ κοντά στο ξενοδοχείο υπάρχει στάση για το λεωφορείο που οδηγεί στην παλιά πόλη
Villa Daniela, Brodarica, Κροατία
Δωμάτια: Μέτρια
Τοποθεσία: 6 χιλιόμετρα μακριά απ’ την πόλη του Sibenik
Πρωινό: Πολύ καλό
Πάρκινγκ: Ναι, στην αυλή της Βίλας
Παρατηρήσεις: Στο πρωινό δεν έχει μπουφέ. Ο ιδιοκτήτης της βίλας σου φτιάχνει ένα πλούσιο και νόστιμο πρωινό.
Hotel Park, Ljubljana, Σλοβενία
Δωμάτια: Καλά
Τοποθεσία: 500 μέτρα από το κέντρο της Λουμπλιάνας
Πρωινό: Αρκετά καλό
Πάρκινγκ: Ναι, σε εξωτερικό χώρο μπροστά στο ξενοδοχείο
Παρατηρήσεις: Το μπάνιο στο δωμάτιο είναι υπερβολικά μικρό.
Hotel Srbja, Belgrade, Σερβία
Δωμάτια: Καλά
Τοποθεσία: 5 χιλιόμετρα από το κέντρο
Πρωινό: Πλούσιο
Πάρκινγκ: Ναι, σε εξωτερικό φυλασσόμενο χώρο δίπλα στο ξενοδοχείο
Παρατηρήσεις: Το ξενοδοχείο είναι παλιό και πρόχειρα ανακαινισμένο. Δίπλα από το ξενοδοχείο υπάρχει στάση λεωφορείου για το κέντρο της πόλης.
Hotel Heaven, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Δωμάτια: Άριστα
Τοποθεσία: Κοντά στο αεροδρόμιο, περιοχή Ταγαράδες
Πρωινό: Πολύ καλό
Πάρκινγκ: Ναι, σε εξωτερικό φυλασσόμενο χώρο μπροστά στο ξενοδοχείο
Παρατηρήσεις: –
Routes, Tracklog & POIs
Παρακάτω παραθέτουμε ένα αρχείο σε mapsource και google earth format με τις αρχικές διαδρομές που σχεδιάσαμε, το tracklog των, καθώς και τα σημεία ενδιαφέροντος (POIs) του ταξιδιού μας. Να σημειωθεί ότι το tracklog στις Ιουλιανές Άλπεις και συγκεκριμένα στο passo Vrsic είναι κάκιστης ποιότητας, λόγω ότι το navigator σε ελάχιστες περιπτώσεις κατάφερε να επικοινωνήσει με δορυφόρο.
Download Routes, Tracklog & POIs (MapSource format)
Download Routes, Tracklog & POIs (Google Earth format)
χάρτες του γούγλη προστέθηκαν και εδώ 😉
μπράβο ρε παιδια,εκπληκτικές οι φωτογραφίες σας.Θέλω να κάνω και εγώ ένα τέτοιο ταξίδι με προορισμό ιταλία-μέχρι και Βενετία.Απίστευτη εμπειρία.
Σ’ ευχαριστούμε Αντώνη και σου ευχόμαστε να πραγματοποιήσεις το ταξίδι σου σύντομα 😉
Μπράβο!!!
Τι ταξίδι ήτανε και αυτό, καταπλικτικό!!!! Τι έχουνε δει τα μάτια σας..ποποοοοο !!!
Τα μάτια μας έχουν δει αρκετά… αλλά μένει να δουν πάρα μα πάρα πολλά ακόμα 😉 Ελπίζουμε να συνεχίσουμε να “βλέπουμε” και να μοιραζόμαστε τις εικόνες μαζί σας.
Ευχαριστούμε bettinaki
Γεια σου Γιώργο!
Σωστά λες. Επιβεβαιώνοντας ότι παντού υπάρχει ένας έλληνας, “κουτουληθήκαμε” στο καπ νου 😉
Με το διεθνές δίπλωμα είναι μπερδεμένη ιστορία. Προσωπικά το έχω βγάλει άλλα δεν μου έχει ζητηθεί ποτέ. Από όσα έχω διαβάσει δεξιά και αριστερά όλοι λένε πως δεν τους έχει ζητηθεί ποτέ σε Βαλκανικές χώρες. Εγώ πάλι “κώλωσα” και δεν ήθελα να διακινδυνεύσω μια προτιθέμενη ταλαιπωρία, γι αυτό και το έβγαλα…
Καλά να περάσετε! Τα Moto GP είναι απίστευτη εμπειρία!
bravo paidia!! Stelios prepei na xoume synantithi stin varkeloni sto ghpedotis an den kanw lathos to 2007.Den exw ksanadiavasi pio wraio odiporiko!!emeis etoimazomaste twra na kanoume peripoy to idio kai na ftasoyme Brno kai epistofi meso beograd sofia.Na sas rwtisw an kanate diethenes diploma meso elpa???
ayto poy tha hthela na mathw einai poso safe htan h epistrofh sas apo to beligradi …gia exw akousei polla perierga ..px oti stamataei h police k zhtaei eurakia gia dithen paraviasei orioy taxuthyas..isxuei kati tetoio ??
Και εγώ είχα ακούσει διάφορα για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά προσωπικά δεν αντιμετώπησα κανένα πρόβλημα. Συνάντησα όλο κι όλο ένα μπλόκο το οποίο το είδα από μακριά και πρόλαβα να κόψω… Αυτό που θα σε συμβούλευα είναι ότι τα μπλόκα συνήθως στήνονται κοντά στους κόμβους εισόδου/εξόδου από την εθνική. Άρα με το που δεις πινακίδα για κόμβο ελλάτωσε 😉